مادر و دختر بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند

دختر نوجوان برای ازدواج، ‌پدرش را کشت

دختر نوجوانی که برای ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش با همدستی مادر خود، نقشه قتل پدرش را طراحی و اجرا کرده بود، در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۴۸۹۶۶۳

به گزارش مهر، رسیدگی به پرونده این جنایت بامداد شنبه بیست‌وهشتم خرداد از زمانی کلید خورد که ماموران اطلاع یافتند اعضای خانواده‌ای هنگام بازگشت از مسافرت، در یکی از محله‌های شرق تهران با جسد خونین مرد همسایه‌شان روبه‌رو شده‌اند.ماموران با شروع تحقیقات به سراغ همسر مقتول رفتند که مدعی شد او و دخترش مهسا ـ 16 ساله ـ در خانه تنها هستند و شوهرش که راننده تاکسی است، از صبح بیرون رفته و هنوز بازنگشته است.

ماموران سرگرم تحقیق بودند که ناگهان با دیدن یک تخته فرش خیس آویزان از دیوار خانه، به موضوع مشکوک شدند و پس از ورود به خانه با مشاهده لکه‌های خون روی زمین، بلافاصله مادر و دختر را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. پس از بازجویی‌های فنی تخصصی، فریده و دخترش مهسا راز جنایت را فاش کردند.مهسا گفت: از سه سال قبل با پسری آشنا شده و قرار ازدواج گذاشتیم. اما پدرم بشدت مخالفت و تهدید می‌کرد به هیچ عنوان نباید با پسر مورد علاقه‌ام ازدواج کنم. من هم از شدت ناراحتی تصمیم به قتل پدرم گرفته و موضوع را با مادرم در میان گذاشتم.

وی ادامه داد: صبح جمعه با همدستی مادرم مقداری مرگ موش در غذای پدرم ریختیم. ساعاتی منتظر ماندیم حالش بد شود، اما هیچ اتفاقی نیفتاد و فقط کمی سرگیجه پیدا کرد. تا شب صبر کردیم تا این‌که حدود ساعت 11 شب با چاقویی به سراغ پدرم که روی تخت خوابیده بود، رفتیم. ابتدا بالشی روی صورتش گذاشتم و مادرم یک ضربه به شکم پدرم زد. اما او بیدار شد و فریاد کشید. من هم چند ضربه با چاقو به پدرم زدم که جان باخت.

با صدور کیفرخواست، پرونده برای رسیدگی نهایی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.مادر و دختر جنایتکار اواخر مرداد امسال به اتهام مشارکت در قتل در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها