پخش دو سریال ویژه ماه مبارک رمضان از امشب در شبکه ملی استانی " شما" آغاز می شود.
کد خبر: ۴۸۹۳۲۲

به گزارش واحد مرکزی خبر، پخش سریال طنز "چشم و چراغ " که در 26 قسمت 35 دقیقه ای در صدا و سیمای مرکز فارس تهیه و تولید شده است ، از ساعت 19 و 45 دقیقه امشب آغاز می شود.

این مجموعه به کارگردانی مهدی قاسمی  روایتگر زندگی چند خانواده است که در خانه ای سنتی زندگی می کنند و زندگی آنان به نوعی به هم گره می خورد و مجبورند در کنار هم به رفع مشکلات جمعی اشان بپردازند.

زهرا سعیدی ، افسر اسدی ، حمید مظفری ، اصغر همت ، مهدی فقیه و نسرین نکیسایی از جمله بازیگران سریال چشم و چراغ هستند.

شبکه شما پس از اذان مغرب و نماز نیز سریالی را  با عنوان " مرد نقره ای " برای مخاطبان خود تدارک دیده است .
سریال مرد نقره ای ، به کارگردانی کاظم معصومی در 26 قسمت 45 دقیقه ای به زندگی فردی به نام هادی راد منش می پردازد که مسئول کارخانه فرش بافی است .

وی که فرد خیری است تلاش می کند که در انتخابات صنفی نامزد شود ولی تهدیدهای تلفنی زندگی او را به هم می ریزد و او ناخواسته وارد مسایل جدیدی می شود.

سعید نیک پور ، پوریا پورسرخ ، نیما شاهرخ شاهی و بهاره افشاری ازجمله بازیگران سریال تلویزیونی مرد نقره ای هستند که به قلم جابر قاسمعلی نوشته شده است.

اجرای طرح "سابقون " از دیگر برنامه های شبکه ملی استانی است که در به پخش ویژه برنامه های محافل بزرگ همخوانی قرآن کریم کشورمان می پردازد.

مدیر شبکه ملی استانی گفت : برنامه نهضت بزرگ جمع خوانی قرآن کریم با عنوان سابقون ، با هدف ایجاد هویت اسلامی و مقدمه نهضت بزرگ قرانی را در دستور کار خود قرار داده ایم که امیدواریم نتایج معنوی خوبی برای مردم به همراه داشته باشد .

احمدی افزادی اضافه کرد  :براساس این طرح شبکه شما از روز اول تا آخر ماه مبارک رمضان ساعت 17  هر روز بطور مستقیم  جمع خوانی قرآن را از استانهای مختلف روی آنتن می برد.

وی افزود : ساعت 10 و 30 دقیقه صبح هر روز نیز جمع خوانی قاریان نوجوان قم و پخش 15 دقیقه ای تلاوت از قاریان برجسته داخلی و خارجی پخش می شود.

پخش مجموعه مستند رمضان در ایران که به بررسی آیین ها و سنت های رمضانی اقوام مختلف ایرانی می پردازد ، مجله پزشکی ویژه رمضان، سحریه و قرائت مجلسی از دیگر برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان در شبکه شما پخش می شود .

شبکه ملی استانی از جمله شبکه های دیجیتال رسانه ملی است که از طریق مبدل های دیجیتالی (ست آپ باکس)‌ در سراسر کشور قابل دریافت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها