امیر قلعه‌نویی در نامه‌ای خطاب به هواداران استقلال از آنها دعوت کرده است که در این شرایط به کمک تیم محبوب‌شان بیایند. او نوشته که نشان داده برخلاف گمانه‌زنی‌ها به دنبال «تسویه‌حساب شخصی» با کسی نبوده است.
کد خبر: ۴۸۹۲۹۷

در نامه امیر قلعه‌نویی خطاب به هواداران استقلال آمده است: همواره گفته‌ام و خواهم گفت که امیر قلعه‌نویی هر آنچه دارد، پس از لطف و عنایت باری‌تعالی از هواداران بامعرفت و عاشق استقلال دارد. در آستانه شروعی مجدد هستیم؛ پس از سه سال بار دیگر در کنار هم آغاز خواهیم کرد. می‌دانم که هستید و قطعا استقلال را تنها نخواهید گذاشت. شما یاورانی عاشق و بی‌ریا هستید که استقلال را برای خودش می‌خواهید و به افراد و اسامی به عنوان سرباز نگاه می‌کنید. نیک می‌دانید که حضور شما عزیزان و از آن مهمتر دعای خیرتان چه تاثیر بسزایی در ارتقای روحی و فنی تیم دارد. چه بسیار مسابقاتی بوده که در سخت‌ترین لحظات و در اوج ناامیدی، این نیت و دل پاک شما بوده که همانند یک معجزه ورق را برگردانده است. هنوز آخرین قهرمانی لیگ در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) مانند یک سکانس رویایی از جلو چشمانم عبور می‌کند؛ اتفاق و افتخاری که با دعای خیر و حضور شما میسر شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این نامه قلعه‌نویی آمده است: به عنوان مسئول فنی عرض می‌کنم که امسال تنها و فقط با یک نیت پا به عرصه گذاشته‌ام و آن هم شادی و سرور شما عزیزان و اهتزار پرچم استقلال است. آغوش استقلال به روی همه عاشقان و خدمتگزاران باز است. آنچنان که در این مدت کوتاه به اثبات رساندم برخلاف گمانه‌زنی‌های قبلی عده‌ای معدود، نه به دنبال تسویه‌حساب شخصی هستم و نه به دنبال سرمایه‌سوزی. استقلال نه به حقیر تعلق دارد و نه ملک شخصی احدالناسی است. در برابر ناملایمات، حسادت‌ها، توهین‌ها و تهمت‌ها تا سر حد امکان سکوت اختیار کردم و خواهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها