تقوی: نگران آینده کریم انصاری‌فرد و امین منوچهری هستم

سایپا به دنبال بازی با استقلال و پرسپولیس در کرج

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به تجهیز ورزشگاه انقلاب کرج تاکید کرد که این ورزشگاه آماده است برای اولین بار میزبان دیدار نارنجی‌پوشان با استقلال و پرسپولیس باشد، مشروط بر آن‌که مسئولان ذیربط مجوز لازم را صادر کنند.
کد خبر: ۴۸۸۷۹۷

باشگاه سایپا در‌ آستانه لیگ دوازدهم یک نشست خبری برای پرویز حیدری و مجتبی تقوی، مدیرعامل باشگاه و سرمربی این تیم ترتیب داد، نشستی که پس از بازدید یک ساعت و نیمه اصحاب رسانه از خط تولید خودوروی پراید آغاز شد و حیدری با اشاره به برنامه‌های مختلف این باشگاه در زمینه‌های مختلف تاکید کرد: ورزشگاه انقلاب کرج می‌تواند میزبان استقلال و پرسپولیس باشد و باید به هواداران کرجی حق بدهیم که بخواهند میزبان این دو تیم بزرگ باشند. تنها نگرانی که در این رابطه وجود دارد ظرفیت 15 هزار نفری این ورزشگاه و نزدیک بودن مسافت تهران ـ کرج است، اما به هر حال ما آماده این میزبانی هستیم و مسئولان استان باید در این رابطه تصمیم نهایی را بگیرند.

مدیرعامل سایپا در حمایت از تقوی گفت: اخلاق و فرهنگ‌سازی اسلامی از وظایف باشگاه سایپاست و ما همواره نسبت به گذشته، دوستی‌ها را دوچندان کرده‌‌ایم و تعامل بیشتری با بازیکنان و کادر فنی داریم و بازیکنان را مانند اولاد خودمان نگاه می‌کنیم.

وی همچنین میزبانی دیدارهای گهر زاگرس را در ورزشگاه انقلاب کرج به دلیل نگرانی از آسیب دیدن چمن ورزشگاه و نظارت مستمر کنفدراسیون فوتبال آسیا، منتفی دانست.

تقوی: نیم‌نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان داریم

در این نشست مجتبی تقوی، سرمربی سایپا نیز در شرایطی پاسخگوی خبرنگاران شد که با دو تصمیم احتمالی فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری لیگ برتر به شما پس از افطار و همچنین لغو جام حذفی مخالفت کرد. وی با اظهار رضایت از روند یارگیری و تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل تیمش، تصریح کرد: سایپا همیشه سرآمد اخلاق و قانونمداری در فوتبال ایران بوده و هست. در این فصل نیز برای جذب بازیکنان برای این موضوع اهمیت ویژه‌ای را قائل بودیم و سعی کردیم بهترین استفاده را از کنار هم قراردادن بازیکنان باتجربه و نفرات جوان و باانگیزه داشته باشیم که بر طبق این اصول نفرات مورد نظرمان را جذب کردیم.

سرمربی تیم سایپا با اشاره به حفظ بهترین نفرات فصل گذشته به استثنای کریم انصاری‌فرد و امین منوچهری و جذب بازیکنان خوب در این فصل، ادامه داد: امیدوارم تلفیق تجربه و جوانی باعث شود در وهله اول نتیجه خوبی نسبت به سال گذشته کسب کرده و با اتحاد و یکپارچگی بین نفرات در نهایت بتوانیم نیم نگاهی به کسب سهیمه آسیایی داشته باشیم. وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، جدایی انصاری‌فرد و منوچهری را مورد ارزیابی قرار داد: من نگران آینده کریم انصاری‌فرد و امین منوچهری هستم. آنها دوران اوج و روند رو به رشد خود را در سایپا تجربه کردند و مانند فرزندان جدا شده و مستقل هستند. این دو بازیکن از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارند و امیدوارم در تیم‌های جدید موفق باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها