کیئرون ویلیامسون را " مینی مونه" می نامند زیرا سبک نقاشی اش به طرز عجیبی یادآور سبک کلود مونه نقاش مشهور فقید است.
کد خبر: ۴۸۷۵۰۴

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، کیئرون ویلیامسون پسر بچه 9 ساله انگلیسی اندک اندک از راه فروش تابلوهایش به یک میلیونر تبدیل می شود. تابلوهای او ظرف مدت کوتاه 15 دقیقه از طریق تلفن یا اینترنت توسط خریدارانی از سراسر جهان خریداری می شوند.

این نابغه کوچک آموزش نقاشی را از سال 2008 آغاز کرد و نخستین تابلوی خود را در جریان سفری خانوادگی در کورنوال انگلستان کشید.

کیئرون در به تصویر کشیدن مناظر دارای یک نبوغ ذاتی است. نخستین بار در سال 2009 میلادی 19 تابلوی او به بازار عرضه شده که  در جریان حراجی به مبلغ 18 هزار یورو بفروش رفتند. در سال 2010 میلادی 33 تابلوی او برایش 190 هزار یورو درآمد در برداشت.

از آن پس تابلوهای این نقاش کوچک با استقبال مواجه شدند. دو تابلوی منظره کیئرون هر یک به مبلغ 44260 یورو فروخته شدند. ساده ترین آثار او که بیش از چند دقیقه وقت صرف آنها نمی کند قیمتشان کمتر از 7600 یورو نیست.

یک تابلوی کیئرون به نام "بندر مواجیسی در کورنوال" به مبلغ 54 هزار یورو به فروش رفت. هنگام عرضه تابلوهای او خریداران از سراسر جهان به نمایشگاه عرضه کننده آثار کیئرون مراجعه می کنند.

با اینکه کیئرون با فروش تابلوهایش زندگی مرفهی را برای خانواده اش فراهم کرده اما از درس و ورزش نیز غافل نمی شود. مادر کیئرون می گوید: فعلا کشیدن هفته ای دو یا سه تابلو برای پسرش کافی است و او مایل است که کیئرون اعتدال را رعایت کرده و رفتارش مطابق سن و سالش باشد. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها