«دیوار»، سریال 10 قسمتی جدید سیروس مقدم در هفته نیروی انتظامی از شبکه یک سیما پخش می‌شود

تقابل پدر و پسردرآن سوی «دیوار»

سریال «دیوار» به کارگردانی سیروس مقدم که هم‌اکنون مراحل پیش تولید را می‌گذراند، بیست‌وپنجم تیرماه کلید می‌خورد.این سریال به سفارش موسسه ناجی هنر برای گروه فیلم و سریال شبکه یک تهیه و تولید می‌شود.
کد خبر: ۴۸۷۴۳۴

تهیه‌کنندگی این کار را الهام غفوری به عهده دارد و فیلمنامه سریال توسط سعید نعمت‌الله نوشته شده است.

این سریال ده قسمتی قرار است در هفته نیروی انتظامی روانه آنتن شبکه یک سیما شود.

فعلا حضور آتیلا پسیانی، فریباکوثری، کامران تفتی، مهرداد صدیقیان و مهدی سلطانی در این سریال قطعی شده و بزودی بازیگران دیگری به این کار اضافه می‌شوند.

سریال «دیوار» روایتگر ماجرای زندگی متهمی است که پس از 15 سال از زندان آزاد می‌شود. او می‌گردد و مامور پلیسی که او را به زندان انداخته، پیدا می‌کند. این متهم می‌خواهد از مامور پلیس انتقام بگیرد. در این میان ماجراهای خانوادگی هم اتفاق می‌افتد و یک پدر و پسر مقابل هم قرار می‌گیرند.

سیروس مقدم کارگردانی است که کار در گونه‌های مختلف را تجربه کرده است. بیشتر سریال‌های این کارگردان همچون پلیس جوان، نرگس، اغما، رستگاران و زیر هشت در زمان خود جزو محبوب‌ترین کارهای در حال پخش بوده‌ است.

او در عید سال‌های 89، 90 و 91 سریال‌های مناسبتی نوروز را روانه آنتن کرد که هر سه لحنی کمدی داشتند. «تا ثریا» و «زیر هشت» نیز سریال‌هایی بود که در روزهای عادی سال پخش شد و مضمونی اجتماعی داشتند. مقدم پس از ساخت سریال نوروزی ‌»چک برگشتی» کارگردانی یک سریال پلیسی به نام دیوار را برگزیده است.

دیوار شباهتی به «زیر هشت» ندارد

سیروس مقدم، کارگردان سریال «دیوار» در گفت‌وگو با «جام‌جم» درباره میزان شباهت این سریال با زیر هشت به خاطر داشتن شخصیت زندانی می‌گوید: این دو سریال هیچ شباهتی با هم ندارند. ما در «چک برگشتی» هم یک شخصیت زندانی داشتیم. در خیلی از سریال‌ها به زندان و زندانی اشاره شده است، ولی این سریال‌ها الزاما به هم شبیه نیستند. ضمن این که در سریال «دیوار» ما فقط در یک سکانس زندان را نشان می‌دهیم و بقیه داستان در خارج از زندان اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد:‌ برای من قصه خوب بیش از هر چیزی اهمیت دارد. این قصه خوب ممکن است مثل «اغما» حال و هوایی ماورایی داشته باشد یا مثل «تا ثریا‌» اجتماعی باشد. سعی می‌کنم در کارم فضایی ایرانی را خلق کنم. یعنی آدم‌ها و مناسباتشان ایرانی باشد. من جور دیگری بلد نیستم کار کنم. وقتی هم بخواهم یک سریال پلیسی بسازم، تلاش می‌کنم به جنبه خانوادگی قضیه نگاه کنم. در سریال «دیوار» هم موضوعات اجتماعی را می‌بینید که هر روز در صفحات حوادث روزنامه‌ها تکرار می‌شود.

در سریال «دیوار» مهدی سلطانی در نقش یک زندانی آزاد شده جلوی دوربین می‌رود. آتیلا پسیانی سرهنگ پلیس اداره آگاهی است. فریبا کوثری در نقش همسر این پلیس ظاهر می‌شود. مهرداد صدیقیان هم فرزند این خانواده است. کامران تفتی در نقش رفیق و همبند زندانی آزادشده در این سریال حضور دارد. هم‌اکنون آخرین مراحل تست گریم و لباس بازیگران در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها