پروانه معصومی و داریوش ارجمند بعد از گذشت چند سال در مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» در کنار هم حضور دارند.
کد خبر: ۴۸۷۲۶۴

پروانه معصومی درباره بازی در مجموعه تلویزیونی «راز پنهان» به جام‌جم گفت: اخیرا بازی‌ام در این سریال تمام شده است. در مجموعه «راز پنهان» نقش یک مادر را اجرا‌می‌کنم که باید با مشکلات کنار بیاید و به نوعی سختی‌های زندگی را به دوش بکشد. گرچه این نقش در ظاهر ساده به نظر می‌رسد، اما سختی‌های خودش را داشت.

وی ادامه داد: در مجموع این نقش چند بعدی است و نیاز به ظرافت‌هایی در بازی دارد. من هم سعی کردم این نقش را باورپذیر ایفا کنم.

معصومی درباره بازیگران نقش مقابلش در این مجموعه گفت: من در گذشته با داریوش ارجمند همبازی بودم، اما چند سال بود که در کنار یکدیگر نقشی را ایفا نکرده بودیم، تا این‌ که بعد از گذشت چند سال در مجموعه «راز پنهان» همبازی شدیم.

وی اشاره کرد: داریوش ارجمند نقش همسرم را در این سریال بازی می‌کند. بازی در کنار ایشان و دیگر بازیگران این سریال همچون الهام حمیدی که نقش عروسم را ایفا کرده و علیرضا جلالی‌تبار که نقش پسرم را دارد، لذتبخش بود.

معصومی درباره همکاری با فلورا سام، کارگردان «رازپنهان» افزود: من در فیلم تلویزیونی «بوی خاک عطر گلاب» که اولین تجربه کارگردانی فلورا سام بود، بازی داشتم و این دومین کاری است که با او همکاری داشتم. البته در آثار دیگری هم بازی کرده‌ام که وی نویسنده اثر بود. خانم سام در طول کار تعامل خوبی با بازیگران دارد و راهنمایی‌های لازم را به بازیگران ارائه می‌کند. در مجموع همکاری خوبی در این مجموعه با یکدیگر داشتیم.

پروانه معصومی تجربه بازی در آثار مناسبتی ویژه ماه رمضان و نوروز را دارد و در این باره می‌توان به مجموعه‌هایی همچون «نشانی»، «ملکوت»، «مثل هیچکس» و... اشاره‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها