زندگی و آثار آیت‌الله حسن‌زاده‌آملی در برنامه «آیت حسن» شبکه چهار روایت می‌شود. این مجموعه با رویکردی کاملا تحقیقی در پنج قسمت 45 دقیقه‌ای زندگی، آرا و اندیشه‌های آیت‌الله حسن‌زاده‌آملی را به تصویر کشیده است. راوی این مجموعه محمدرضا شهیدی‌فر است.
کد خبر: ۴۸۶۹۶۴

محمد سبحانی، تهیه‌کننده «آیت حسن» درخصوص این برنامه گفت: این برنامه در قالب مستند علمی به طرح نظرات این علامه در زمینه‌های فلسفه و عرفان، ریاضی و هیات، تفسیر، ادبیات و فقه، طب و پزشکی می‌پردازد.

سبحانی افزود: تصویربرداری این مستند در شهر‌های قم، آمل و شهرهای اطراف آمل صورت گرفته و برای بازشناسی و پرداختن به شخصیت خانوادگی و اجتماعی ایشان با بستگان و شاگردانشان گفت‌وگو شده است. همچنین برای نقد و بررسی نظرات فلسفی، ریاضی، و... وی با کارشناسان و استادان حوزوی و دانشگاهی همچون آیت‌الله عباسی، صادق لاریجانی، منصوری‌لاریجانی، آیت‌الله یزدان‌پناه و... مصاحبه شده است.

حسن طبری‌آملی مشهور به حسن حسن‌زاده آملی و علامه حسن‌زاده روحانی مجتهد، عارف، فیلسوف و مدرس دروس حوزوی است. وی درفلسفه، عرفان، فقه، اصول، ادبیات، ریاضیات، علم فیزیک، شیمی و بسیاری علوم دیگر تخصص خاصی دارد و جامعیت علمی و عملی وی سبب شده که مورد قبول همه صاحب‌نظران و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها