مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به ثبت‌نام 121هزار و 544 داوطلب در آزمون کارشناسی ناپیوسته ترمی دانشگاه علمی کاربردی گفت: کارت این آزمون از بیست و هفتم تیرماه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۹۱۸

حسین توکلی به ایسنا گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی دوره ترمی 91 تنها باید به سوالات عمومی و پایه پیش‌بینی شده پاسخ دهند. مشاور عالی سازمان سنجش اضافه کرد: تعداد سوالات این آزمون 165 سوال عمومی و پایه است که باید در مدت 150 دقیقه توسط متقاضیان پاسخ داده شود.

توکلی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته دوره ترمی 91 دانشگاه علمی کاربردی در 110 کد رشته امتحانی گفت: این آزمون در چهار گروه آموزشی صنعت (43 کد رشته)، کشاورزی (28 کد رشته)، مدیریت و خدمات اجتماعی (25 کد رشته) و فرهنگ و هنر (14 کد رشته)، برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به مجموع تعداد داوطلبین متقاضی در این آزمون افزود: 60 هزار و 182 نفر در گروه صنعت، 7100 نفر در گروه کشاورزی، 34 هزار و 332 نفر در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و 19 هزار و 930 نفر در گروه فرهنگ و هنر ثبت‌نام کردند. توکلی توضیح داد: داوطلبان هر یک از چهار گروه آموزشی علاوه بر این‌که باید به یکصد سوال عمومی دفترچه آزمون عمومی پاسخ دهند، ضرورت دارد به سوالات تخصصی مندرج در دفترچه آزمون شماره دو که برای هر کد رشته در هر گروه آموزشی جداگانه تهیه شده، پاسخ دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها