سایت عصرایران از برافراشته شدن پرچم ایران در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و نوشت: مسئولان یک مدرسه مسیحی در مار یوسف اسرائیل هنگامی که دیدند در محل نصب پرچم این مدرسه علاوه بر پرچم کشورهای آلمان، آرژانتین و اسپانیا پرچم ایران هم نصب شده است، شوکه شدند.
کد خبر: ۴۸۶۶۸۰

بنابراین گزارش، هنوز مشخص نیست چه کسی و با چه انگیزه‌ای این پرچم را نصب کرده است اما وزارت آموزش رژیم صهیونیستی گفته در این باره تحقیق می‌کند. پلیس شهر نیز اعلام کرده است نصب پرچم ایران یک عمل مجرمانه است و نیروهای پلیس برای یافتن فرد یا افراد خاطی تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند. همچنین مدیر این مدرسه با رد متعلق بودن این پرچم به مدرسه گفت: ما در انبار خود پرچم ایران را نداریم و نمی‌دانم چه کسی این پرچم را نصب کرده است.

«کیدون» واحد ویژه موساد برای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران

مولفان اسرائیلی یک کتاب از واحد ویژه‌ای در سازمان جاسوسی موساد موسوم به «کیدون» پرده برداشتند که برای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس، شبکه خبری سی.بی.اس. نیوز در مقاله‌ای که از کتابی با عنوان «جاسوسان علیه آرماگدون: جنگ‌های مخفی اسرائیل» اقتباس شده، آورده است: با آن‌که قبلا عنوان شده بود عوامل جاسوسی موساد برای ترور دانشمندان هسته‌ای و مقامات نظامی ایران از جریان‌های مخالف رژیم این کشور استفاده می‌کنند، اما نتایج تحقیق‌های آنها که از بررسی ترورهای موساد در 50سال اخیر به دست آمده نشان می‌دهد عوامل موساد از عوامل اسرائیلی برای ایجاد هرج و مرج در ایران و ترور مقامات این کشور استفاده می‌کنند.

در این کتاب همچنین گفته شده که سازمان جاسوسی موساد، واحدی داخلی موسوم به کیدون دارد که طی سال‌های اخیر روش‌های جدیدی برای نفوذ به کشورهای دیگر و به قتل رساندن مخالفان اسرائیل ابداع کرده است. بنابراین گزارش، واحد عملیات ویژه کیدون که در زبان عبری به معنی سرنیزه است، مسئولیت ویژه‌ای در ترورهای ایران دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها