بزرگ ‌ترین شبکه اجتماعی علمی

برگزاری جشنواره مشکات در 374 محله تهران

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: جشنواره مشکات سرآغاز شکل گیری بزرگ ‌ترین شبکه اجتماعی علمی در سطح 374 محله تهران است که با استفاده از ظرفیت‌های محلی، مباحث علمی در کانون‌های علمی محلات تهران دایر می شود.
کد خبر: ۴۸۶۰۰۴

ابوالفضل رفیع با بیان اینکه امسال نیز شهرداری تهران به مانند سال‌های گذشته تلاش می کند تا با برگزاری جشنواره مشکات که سرآغاز شکل گیری بزرگترین شبکه اجتماعی علمی در سطح 374 محله تهران است، تابستانی متفاوت را برای جوانان به همراه داشته باشد، هدف از برگزاری جشنواره مشکات را استفاده از ظرفیت‌ های محلی در مباحث علمی همچون فیزیک، ریاضی، نجوم و جغرافیا عنوان کرد که این کانون‌های علمی در محلات تهران دایر شده و نیازهای شهروندان را با آموزش‌های لازم بر طرف می‌سازد.

وی با تاکید بر برگزاری جشنواره مشکات در 374 محله پایتخت از اجرای این جشنواره در تابستان سال جاری خبر داد و افزود: فراخوان اول جشنواره مشکات به انجام رسیده و فاز دوم فراخوان جشنواره طی دو هفته آینده آغاز و عضو گیری در خانه های علم و زندگی به انجام رسیده و پوستر جدید آن نیز توزیع می شود.

رفیع اضافه کرد: پس از گذشت 15 روز از اعلام فراخوان یک گارگاه آموزشی برای مسوولین خانه های علم و زندگی در 374 سرای محله برگزار می شود و پس از آن برنامه ریزی ها برای برگزاری جشنواره مشکات به انجام می رسد.

مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های محلی و نیاز شهروندان، کانون‌های علمی محلات می‌توانند نسبت به راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی با موضوع ریاضی، جغرافی، نجوم و فیزیک اقدام کنند. در عین حال سرفصل‌های آموزشی کانون‌های علمی در هر حوزه توسط نهاد‌های علمی مثل خانه ریاضی تهران تدوین می‌شود. علاقمندان به عضویت می‌توانند به سراهای محلات خود مراجعه کنند.

 گفتنی است، علاقه مندان به عضویت در خانه‌های علم و زندگی و کانون‌های مذکور می‌توانند با ارایه مدارکی نظیر دو قطعه عکس و کپی شناسنامه به سرای محله، محل سکونت خود یا اداره آموزش در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اشان نسبت به انجام مراحل عضویت اقدام کرده و با کمترین هزینه اوقات فراعت تابستان خوبی را سپری کنند.(تهران سما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها