یک مرد آمریکایی از مامور امنیتی فرودگاه اورلاندو که خاکستر جسد پدربزرگ متوفایش را به زمین ریخته و سپس خندیده بود به دادگاه شکایت کرد.
کد خبر: ۴۸۳۵۵۲

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از لومتن، جان گراس مرد آمریکایی گفته است: در فروگاه اورلاندو ایالت فلوریدا هنگامی که ماموران امنیتی قصد بازرسی کیفم را داشتند از آنها خواهش کردم که مواظب ظرفی که محتوی خاکستر جسد پدربزرگم است باشند. حتی روی ظرف آرم موسسه کفن و دفن و اینکه محتوی خاکستر مرده است ، درج شده بود.

وی افزوده است: یک مامور زن در ظرف را گشود و سپس با بی توجهی  محتویات آن را روی زمین ریخت. من ناگزیر شدم  به زانو نشسته تا خاکسترهای جسد پدربزرگ متوفایم را جمع کنم. اما مامور زن به جای عذرخواهی یا کمک کردن در مقابل انبوه مردمی که در صف انتظار بودند با صدای بلند شروع به خندیدن کرد.

ماریو مارک مارکالتی پدر بزرگ جان گراس در سال 2002 در سن 91 سالگی در فلوریدا درگذشت و خاکستر جسد او پس از سوزاندن  در یک موسسه  کفن و دفن نگهداری می شد. تا اینکه جان از سفری به  ایالت فلوریدا سود جست تا خاکستر جسد پدربزرگش را دریافت کرده و به نزد خود ببرد. اما امروز او می گوید که تحقیر شده و از این ماجرا خشمگین است.

جان گراس در گفت و گویی با یک شبکه تلویزیونی ایندیاناپلیس محل اقامتش ضمن شرح این ماجرا گفت: براساس قوانین آژانس ملی امنیت حمل و نقل یک ظرف حاوی خاکستر مرده نباید گشوده شود بلکه برای حفظ حرمت میت باید از اشعه ایکس گذرانده و بررسی شود

وی خاطر نشان کرد: دلیل شکایت من از ماموران امنیتی فرودگاه اورلاندو برای دریافت غرامت نیست بلکه خواهان عذرخواهی آنها هستم که ضمن بی احترامی به خاکستر جسد پدربزرگم ، مرا نیز تحقیر و مسخره کردند. مترجم: بهرام افتخاری.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها