فیلم‌های منتخب فراخوان حمایت از تولید فیلم رونمایی شد

بیست و یکمین روز از شهریورماه برای اهالی فرهنگ و هنر یادآور روز ملی سینما است.

حضور این مجریان در برنامه های گفت و گو محور مراکز استان‌ها با استقبال مخاطبان مواجه شده است

مجریان مشهور در ضیافت شبکه‌های استانی

جعفر خسروی، محمود شهریاری، علی ضیاء، بنفشه رافعی و... مجریان و گویندگان مشهوری هستند که برخی از روزهای هفته بخصوص جمعه‌ها به مراکز استان می‌روند و برنامه‌های زنده این مراکز را اجرا می‌کنند. جعفر خسروی، اجرای برنامه هشت بهشت را که جمعه‌ها از مرکز اصفهان پخش می‌شود به عهده دارد.
کد خبر: ۴۶۹۱۵۲

محمود شهریاری هم جمعه‌ها برنامه زنده‌رود را اجرا می‌کند که از همین شبکه روی آنتن می‌رود. بنفشه رافعی یکی از مجریان موفق رادیو جوان هم که اصالتا اصفهانی است، مدتی است به اصفهان رفته و اجرای برخی از برنامه‌های تلویزیونی این شبکه را به عهده گرفته است. علی ضیاء هم که با اجرای برنامه‌ نیم‌روز به شهرت رسید، روزهای جمعه به شیراز می‌رود و برنامه زنده «خوشا شیراز» را اجرا می‌کند.

ضیاء که این روزها در شبکه‌های سراسری اجرای برنامه‌ای را به عهده ندارد، با ذکر این نکته که امیدوار است هرچه زودتر با یک برنامه کاملا متفاوت به شبکه 3 برگردد، درباره «خوشا شیراز» به خبرنگار جام‌جم گفت: این برنامه زنده مخاطبان زیادی دارد و مردم استان فارس از این برنامه استقبال زیادی می‌کنند.

وی افزود: ما هر جمعه در برنامه مهمانانی داریم که حضور آنها باعث می‌شود مردم بیشتری این برنامه شاد را تماشا کنند.

مجری برنامه خوشا شیراز در پاسخ به این پرسش که چه لزومی دارد مراکز استان از مجریان معروف که در شبکه‌های سراسری برنامه اجرا می‌کنند، استفاده نمایند، گفت: برنامه خوشا شیراز برنامه‌ای گفت‌وگومحور است و مسلما هر قدر مهمانان این برنامه معروف‌تر باشند، جذابیت برنامه بیشتر می‌شود.

مجریان با تجربه می‌توانند شخصیت‌های سرشناس را به برنامه ببرند و همین امتیاز باعث می‌شود که مراکز استان از حضور مجریان باسابقه در مراکز خود استقبال کنند.

وی با اشاره به این نکته که در اجرای خوشا شیراز هادی قندی که شیرازی است به او کمک می‌کند، گفت: باید به این نکته هم اشاره کنم که همه مهمانان ما از تهران به شیراز نمی‌آیند و ما در خوشا شیراز از مسوولان، هنرمندان و پیشکسوتان استان فارس هم دعوت می‌کنیم که در برنامه حضور داشته باشند.

علی کلباسی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان هم دلایل خاص خود را برای استفاده از مجریان معروف شبکه‌های سراسری در سیمای استان‌ها دارد.

او در این‌باره گفت: صداو سیما یک خانواده بزرگ رسانه‌ای است و ما اعتقادی به تفکیک شبکه‌ها به سراسری و استانی نداریم. همه نیروهای صدا و سیما که مجریان هم جزو آنها هستند، می‌توانند در همه شبکه‌ها برنامه اجرا کنند.

وی افزود: بیشتر مجریانی که اکنون به شهرت رسیده‌اند، فعالیت خود را از مراکز استان آغاز کرده‌اند. جعفر خسروی که اجرای برنامه هشت بهشت ما را به عهده دارد، کار گویندگی و اجرا را با صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی آغاز کرد و بعد به تهران رفت.

کلباسی تاکید کرد: مراکز استان همواره نیروهایی را که در تهران فعالیت می‌کنند تامین کرده و می‌‌کند. نکته مهم اینجاست که مجریان وقتی به توانمندی‌های خود پی می‌برند بیشتر به دلایل مالی و دریافت دستمزد بیشتر به تهران می‌روند و در شبکه‌های سراسری فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

مدیرکل صدا و سیمای اصفهان با ذکر این نکته که یکی دیگر از فواید حضور مجریان باتجربه در مراکز استان این است که مجریان جوان استانی در کنار این مجریان آموزش می‌بینند و اصول کار را یاد می‌گیرند، گفت: اکنون در مرکز اصفهان حدود 50 مجری جوان در حال فراگیری اصول مجری‌گری هستند که به مرور اجرای برنامه‌های مرکز اصفهان را به عهده خواهند گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها