معاون صدای رسانه ملی از تولید 3400 عنوان برنامه رادیویی در نوروز امسال خبرداد

معرفی بهترین‌های نوروزی رادیو

قائم‌مقام رسانه ملی در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های نوروزی رادیو گفت: مجاهدت‌های هنری و فعالیت‌های فرهنگی کارکنان رادیو به دور از هیاهو، آرام و باکیفیت در حال انجام است.
کد خبر: ۴۶۸۰۱۷

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی صدا، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های نوروزی رادیو تصریح کرد: تلاش‌های خاموش همکاران رادیویی رسانه‌ ملی در حالی انجام می‌شود که محتوا و کیفیت آثارشان در رسانه جایگاه ویژه‌ای دارد.

موسوی‌مقدم با قدردانی از زحمات معاون صدای رسانه ملی و کارکنان رادیو افزود: وجود مدیریت عالمانه در حوزه رادیو، سرانجام مطلوبی داشته و در ارتقای محتوایی و جایگاهی بیش از پیش این رسانه، مؤثر بوده است و طبق بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده، برنامه‌های رادیویی از ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی برخوردار است که در جذب و افزایش مخاطب تاثیر بسزایی دارد.

قائم‌مقام سازمان صدا وسیما به نقش ارزنده رادیو در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: این رسانه به دلیل ویژگی‌های خاصی چون دسترسی آسان و سهل‌الوصول بودن می‌تواند مخاطب را جذب و مفاهیم خود را به شنونده منتقل کند.

معاون صدای رسانه ملی نیز در ابتدای این مراسم از تولید 3400 عنوان برنامه رادیویی در نوروز امسال خبرداد.

محمدحسین صوفی گفت: برنامه‌های نوروزی امسال رادیو، متنوع و متعدد بود و درخشش قابل توجه مردم در انتخابات مجلس، سبب شد تا از 27‌اسفند 90 برنامه‌های رادیویی ویژه نوروز، با هدف ایجاد شادی و انبساط خاطر مردم آغاز شود.

وی تصریح کرد: تولید 2200 ساعت ویژه‌برنامه نوروزی در شبکه‌های مختلف رادیویی، نشان از رشد کمی آن دارد و بنابر اعلام مرکز نظارت و ارزیابی سازمان، برنامه‌های رادیویی تولید شده به لحاظ تنوع، کیفیت و کمیت جزو سال‌های شاخص بود.در ادامه مراسم از برنامه‌های برگزیده نوروزی رادیو و سازندگان آنها به شرح ذیل تقدیر به عمل آمد.رادیو معارف: برنامه‌های لبخند صبح و یا مقلب القلوب.

رادیو ایران: برنامه‌های جاده تحویل بهار، در کوچه‌باغ نوروز، حکایت مردان باران»

رادیو تهران: برنامه‌های هزار و سیصد و نود و عید و همیشه به شادی

رادیو گفت‌وگو: برنامه‌های پیشگاه بهاران و گردشگردی و توسعه.

رادیو البرز: برنامه‌های تاک‌تیک، نون و پنیر و عیدی.

رادیو جوان: برنامه‌های نفسی تازه کنیم، شروع شد و آنونس ویژه تحویل سال.

رادیو سلامت: مسابقه 3 نسل و عیدتون سلامت.

رادیو فرهنگ: برنامه نوروزنامه. رادیو قرآن: برنامه‌های بوی بهار، عطر قرآن و بوستان قرآن.

رادیو ورزش: گزارشگر برنامه قطعه ای از بهشت، رادیو اقتصاد: کارشناس، مجری برنامه ارمغان بهار. شبکه ایران صدا: مجری برنامه مجله علمی

مرکز هنرهای نمایشی: گویندگان برنامه «استودیو 8»

شبکه صدای آشنا: کارشناس مجری برنامه هفت‌سین

اداره کل نغمات آئینی: مجری برنامه مشاعره بهارانه.

در پایان مراسم از نسرین آبروانی مدیر رادیو پیام و مجتبی مرادی رپرتاژ برنامه‌های نوروزی تقدیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها