رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان سردفتر دفترخانه ای در تهران به جعل اسناد مبادرت کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۷۳۸

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ حمیدرضا گل صباحی گفت: ماموران کلانتری 14 رسالت در حین گشت زنی در منطقه «عظیمیه» کرج به یکدستگاه خودرو زانتیا نقره ای رنگ مشکوک شده و پس از توقف خودرو در بازرسی از آن یک عدد مهر برجسته دفتر خانه اسناد رسمی ، یک برگ شناسنامه خودرو جعلی ، یک عدد مهر شرکت بازرگانی ، یکدستگاه شوکر ، 80 گرم تریاک و یک عدد کیف حاوی بیش از 300 برگ تصاویر سندهای مالکیت خودرو ، وکالتنامه ، مبایعه نامه و یک جلد شناسنامه جعلی را کشف و ضبط کردند.

وی اظهارداشت: با توجه به مدارک به دست آمده ، راننده خودرو به نام «مسعود - د» دستگیر و به همراه مدارک مکشوفه جهت بررسی موضوع به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ گل صباحی تصریح کرد: متهم در بازجویی های ماموران ، ابتدا منکر جعل اسناد و کلاهبرداری شده و خود را به عنوان سردفتر دفترخانه ای در تهران معرفی کرد که با استعلام ماموران مشخص شد که موضوع کذب بوده و متهم با سوء استفاده از عنوان سردفتر از مهر برجسته دفتر خانه جهت جعل اسناد استفاده می کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود: با توجه به شواهد موجود متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به جرم خود مبنی بر جعل و کلاهبرداری اعتراف کرده و در این خصوص نیز پنج نفر شاکی شناسایی شدند.

گفتنی است؛ متهم همراه با پرونده متشکله پس از انتقال به دادسرا به جرم جعل سند و استفاده از سند مجعول به حبس و جزای نقدی محکوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها