بیست و چهارم اسفند مجلس مهیای حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور می‌شود که قرار است از پاستور راهی بهارستان شود و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد. سوالاتی که در پی اصرار طراحانش سرانجام از رئیس دولت دهم پرسیده خواهد شد و محمود احمدی‌نژاد نخستین رئیس قوه مجریه‌ای می‌شود که در طول تاریخ جمهوری اسلامی به این منظور به بهارستان می‌رود.
کد خبر: ۴۶۲۱۴۱

آن‌طور که محمدرضا باهنر دیروز اعلام کرد قرار روز چهارشنبه هفته آینده براساس «توافق و تفاهمی که بین مجلس و رئیس جمهور صورت گرفت»، تعیین شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که این زمان قطعی است، اظهارکرد: من مامور بودم تا با رئیس جمهور برای تعیین زمان حضور وی مذاکره داشته باشم، پیگیری کردم و تفاهم شد که ان‌شاء الله وی روز چهارشنبه به مجلس بیاید.

هیات رئیسه مجلس 18 بهمن، طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام وصول کرد. علی مطهری و تعداد ی از نمایندگان جزء طراحان این سوالات هستند. طبق ماده 196 بعد از طرح سوال، رئیس جمهور یک ماه فرصت دارد تا برای پاسخ در مجلس حاضر شود. همچنین محسن کوهکن نماینده مردم لنجان و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این باره گفت:‌ در جلسه عصر روز سه شنبه هیات رئیسه در زمینه زمان قطعی بررسی طرح مذکور مباحثی مطرح کرد و مقرر شد که یا یکشنبه یا سه‌شنبه هفته آینده، طرح سوال در صحن علنی مطرح شود.وی با ذکر این نکته که تأکید هیات رئیسه بر رسیدگی به این طرح در یکی از این 2 روز بود، تصریح کرد: محمدرضا باهنر، نایب رئیس اول مجلس از سوی هیات رئیسه مأمور هماهنگی زمان قطعی بررسی طرح سؤال از رئیس‌جمهور با دولت شد.

کوهکن بر همین اساس گفت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان چهارشنبه هفته آینده 24 اسفند برای پاسخگویی به سوالات وکلای ملت در جهت طرح سوال در صحن علنی پارلمان حاضر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها