جانشین فرمانده مرزبانی ناجا از کشف چهار تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای شرق‏، غرب و جنوب کشور طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۶۲۰۹۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، امیر گراوند عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درگیری مسلحانه در هنگ مرزی «نگور» و «جکیگور» بین علائم 227 و 228 بین مرزبانان و سوادگران مواد افیونی، گفت: در این عملیات دو تن و 300 کیلوگرم موادمخدر کشف و یک دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف شد.

وی افزود: همچنین در درگیری مسلحانه بین مرزبانان با قاچاقچیان موادمخدر در منطقه «کوهک» هنگ مرزی «سراوان» در مرز پاکستان، هزار و 720 کیلوگرم تریاک کشف و یک خودرو از قاچاقچیان نیز توقیف شد.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا به درگیری مسلحانه در هنگ مرزی سلماس (مرز ایران و ترکیه) در غرب کشور اشاره کرد و گفت: در این درگیری 100 کیلوگرم موادمخدر، مقادیری مهمات از سوداگران مواد افیونی کشف و یک نفر از اشرار کشته و دو تن دیگر از آنها دستگیر شدند.

امیر گراوند همچنین به درگیری مرزبانان در منطقه جاسک (بندرعباس) با سوداگران مواد افیونی و کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گفته وی، ماموران دریابانی هرمزگان با اطلاع از ورود مقادیری مشروبات الکلی از حوزه خلیج فارس با قاچاقچیان درگیر شدند که در این درگیری یک نفر از قاچاقچیان کشته و هزار بطری مشوربات الکلی کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی همچنین از کشف 27 میلیون انواع مواد محترقه در ماه های آبان و آذر امسال خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها