در طول هفته آینده صورت می گیرد

11 تحقیق و تفحص در دستور کار مجلس

شش تقاضا، سه گزارش رد شده در کمیسیون‌های مربوطه و 2 گزارش تصویب تحقیق و تفحص از سازمان‌ها و نهادها در دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
کد خبر: ۴۶۱۷۰۴

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از حادثه منجر به فوت و جرح عده‌ای از کارگران در کارخانه ایران خودرو، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه تأمین تجهیزات مورد نیاز در حوزه صنعت، ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور هفته آینده مجلس قرار دارد.

همچنین بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از علت عدم اجرای قانون ارتقای کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی در شرکت سایپا و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از دیگر دستورات مجلس در هفته آینده است.

همچنین نمایندگان در طول هفته آینده سه گزارش رد تقاضای تحقیق و تفحص کمیسیون های مختلف را در صحن مجلس استماع خواهند کرد.

گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از قراردادهای نفت و گاز، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان جنگل ها و مراتع آبخیزداری کشور و همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شورای اداری و برخی از اقدامات اخیر دولت مانند دورکاری و انتقال وزارتخانه ها و کارکنان به سایر استان ها در دستور کار مجلس قرار دارد.

مجلس همچنین در طول هفته آینده گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از مناقصات، مزایده ها و واگذاری شرکت مپنا وابسته به وزارت نیرو و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق و ارز در دستور کار مجلس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها