خبرهای کوتاه از رادیو ایران‌صدا

بررسی فوتبال کشور دربرنامه نود اینترنتی

نود اینترنتی سه‌شنبه شانزدهم اسفند به بررسی بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر، نتایج لیگ دسته‌ اول آزادگان و لیگ برتر فوتبال می‌پردازد.
کد خبر: ۴۶۰۸۲۵

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایصدا، گروه ورزش رادیو ایران‌صدا برنامه‌ای با عنوان "نود اینترنتی" را تهیه می‌کند که به آخرین اخبار مرتبط با فوتبال کشور در طول یک هفته می‌پردازد.

این برنامه در این هفته نگاهی به بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر از سری رقابت‌های جام جهانی دارد و به تحلیل فنی این مسابقه می‌پردازد.

بررسی نتایج لیگ دسته‌ اول آزادگان و لیگ برتر فوتبال از دیگر بخش‌های برنامه در این هفته است که سه‌شنبه ساعت 17 به مدت 40 دقیقه از رادیو ایران‌صدا به صورت تولیدی پخش می‌شود.

کارشناس مجری، نویسنده و سردبیر این برنامه محمد‌رضا احمدی و تهیه‌کننده‌ی آن طلیعه‌سادات کمالی است.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند .

تلاش برای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی

برنامه نقد و نظر رادیو ایران‌صدا به بررسی موضوع عروسک‌های ایرانی و تأثیر آن بر ترویج فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی می‌پردازد.

گروه فرهنگ، ادب و هنر رادیو ایران‌صدا برنامه‌ای با عنوان "نقد و نظر" را با هدف ترویج فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی تهیه می‌کند.

بررسی آثار خلق شده توسط هنرمندان در عرصه‌های مختلف و نقد و تحلیل پیرامون آنها، رویکرد اصلی این برنامه است.

"عروسکم دیر کرده" عنوان برنامه‌ نقد و نظر یکشنبه 14 اسفند است که آسیه حیدری، کارشناس مجری، پوپک عظیم‌پور، مدرس و پژوهشگر عروسک‌های آیینی و سنتی و تینا آبش زاده سازنده‌ عروسک‌های ایرانی به بررسی موضوع عروسک‌های ایرانی و تأثیر آن بر ترویج فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی می‌پردازند.

نگاهی به برگزاری نمایشگاه عروسک‌های افسانه‌ای در کاخ موزه‌ گلستان، بررسی آیین‌های عروسک‌گردانی ایام نوروز و راهکارهای جلوگیری از رواج عروسک‌های غربی در کشور، از دیگر بخش‌های این برنامه است.

برنامه نقد و نظر با عنوان "عروسکم دیر کرده" به تهیه‌کنندگی و سردبیری نیلوفر شاهسوار به صورت تولیدی از رادیو ایران‌صدا پخش می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند.

بررسی راهکار مبارزه با دلالی در ورزش کشور

ورزش در سند چشم انداز بیست ساله در این هفته با حضور امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران، به بررسی پدیده دلالی در ورزش کشور می‌پردازد.

برنامه‌ "ورزش در سند چشم انداز بیست ساله " کاری از گروه ورزش شبکه رادیویی ایران‌صدا است که محورهای مهم ورزش کشور را با توجه به افق 1404 هجری شمسی بررسی می‌کند.

مهمان این هفته‌ برنامه، امیررضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران است که به بررسی واسطه‌گری و دلالی در ورزش کشور و راهکارهای مبارزه با این پدیده‌ مذموم می‌پردازد.

برنامه‌ "ورزش در سند چشم‌انداز یست ساله" دوشنبه‌ها ساعت 17 به صورت تولیدی پخش می‌شود. مازیار ناظمی، کارشناس مجری وهدی مرادی، تهیه‌کننده و سردبیر این برنامه هستند.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها