توصیه به دواطلبان نمایندگی مجلس

چمران: همدیگر را تخریب نکنید

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای داغ شدن تنور انتخابات نباید به تخریب همدیگر پرداخت.
کد خبر: ۴۵۸۹۹۰

مهدی چمران پنجشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای جهاد علمی به مناسبت روز مهندس و بسیج مهندسی در دانشگاه فردوسی مشهد، افزود: کاندیداهای انتخاباتی باید در مسیر وحدت حرکت کنند تا با بصیرت افزایی، یکپارچگی ملت و مردم حفظ گردد.

وی ضمن اعلام مخالفت با مناظره ها و نظایر آن، گفت: این برنامه ها برای داغ شدن تنور انتخابات و ایجاد شور و هیجان در مردم خوب است اما نباید به تخریب، بغض، عداوت و دشمنی منجر شود.

وی افزود: تجربه نشان داده است که درگیری ها و تخریب های انتخاباتی استمرار پیدا خواهد کرد و ادامه تخریب ها به گسست اجتماعی منجر خواهد شد که بسیار خطرناک تر از گسست های زمینی است.

وی انتخابات را به دوران «انتخاب بصیرت یا بصیرت برای انتخاب» تعبیر کرد و گفت: در حالی شاهد برپایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که با انواع تحریم های دشمن و فشارهای آمریکا و اروپا روبرو شده ایم.

وی گفت: بصیرت مردم موضوع مهمی است و حضور مردم در صحنه، توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: انقلاب اسلامی ایران الگوی بیداری اسلامی در کشورهای عربی نظیر تونس، مصر، یمن و عربستان می باشد.

چمران با بیان اینکه بزرگترین مشکل دشمن الگو شدن ایران اسلامی است، افزود: آنها انرژی هسته‌ای و یا مسائل حقوق بشر را بهانه کرده تا مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شوند.

وی گفت: امروز دنیا به ما چشم دوخته است که مبازرات انتخاباتی ما چگونه است و اگر ما در جهت کوبیدن یکدیگر و زیر سوال بردن سوابق انقلابی هم قدم برداریم، الگوی انقلاب اسلامی را در منطقه تخریب کرده ایم.

چمران تصریح کرد: به خاطر رسیدن به قدرت و رفتن به مجلس و یا رییس جمهور شدن نباید یکدیگر را تخریب کنیم و چهره انقلاب را زشت نشان دهیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امید را نباید خراب کرد چرا که رسالت جمهوری اسلامی دراین زمینه خطیر است و تخریب الگو به بیداری اسلامی منطقه ضربه می زند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها