آثاری از فرانک سیناترا و داستین هافمن امروز و فردا از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود

19 فیلم دیدنی برای 2 شب زمستانی

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «حد نهایی»، «قلب‌ها باخبر از عاطفه‌اند»، «خاطرات یخی»، «رستم و برزو 1»، «بیماری مجهول»، «شیر سیاه»، «بازنده نباش»، «قطار سریع‌السیر فون رایان»، «داستان سی بیسکیت»، «شش اسلحه»، «پسر زیبا»، «ناتاشا برای زندگی تلاش کن»، «زمان روراستی»، «استخوان زمستان»، «اولنتزرو و هدیه غیرمنتظره»، «ستاره»، «افسانه باستانی»، «آواز باران» و «وقت خوب ماندن» امروز و فردا از شبکه ‌های یک، 2، 3، 4، تهران و شما پخش می‌شود.
کد خبر: ۴۵۳۰۸۴

شبکه یک

حد نهایی ـ امشب ساعت 22

قلب‌ها با خبر از عاطفه‌اند ـ فردا ساعت 16

خاطرات یخی ـ فردا ساعت 24

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «حد نهایی» به کارگردانی کریستین دوگای امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌ شود.

داستان فیلم سینمایی «حد نهایی» درباره یک گروه سازنده کلیپ و تصاویر تبلیغاتی حرفه‌ای است که برای تصویربرداری از یک صحنه اسکی به ارتفاعات کوهستانی پوشیده از برف می‌روند و در آنجا مشغول فیلمبرداری می‌شوند اما به صورت اتفاقی سر راه یک گروه تحت تعقیب قرار می‌گیرند و همین باعث به وجود آمدن صحنه‌های جذاب تعقیب و گریز بین آنها می‌شود.

فیلم تلویزیونی «قلب‌ها با خبر از عاطفه‌اند» هم به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی، فردا ساعت 16 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

نفیسه دختر آقای صمدی که بتازگی نامزد کرده و در آستانه ازدواج است، در بیمارستان به عنوان پرستار مشغول به کار می‌شود. حضور او در بیمارستان و همراه شدنش با خانواده بیمارانی که نیاز به پیوند اعضا دارند باعث می‌شود نفیسه تلاش کند خانواده‌هایی را که بیمار مرگ مغزی دارند برای اهدای عضو راضی کند.

داریوش کاردان، بیتا سحرخیز، روح‌الله کمالی و زهره حمیدی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «خاطرات یخی» هم به کارگردانی پیه آنتونی هیروز محصول سال 2009 کشور فرانسه، فردا ساعت 24 از شبکه یک سیما بازپخش می‌شود.

شبکه 2

رستم و برزو 1 ـ امروز ساعت 30‌/‌14

بیماری مجهول ـ فردا ساعت 30‌/‌17

انیمیشن « رستم و برزو1» به کارگردانی نیما میگلی و کامیار خسروی ازتولیدات مرکز فرهنگی هنری صبا، امروز ساعت 30‌/‌140 ازشبکه 2 پخش می‌شود.

افراسیاب پادشاه بدجنس و بدطینت توران‌زمین همان طور که با حیله و نیرنگ، سهراب را به جنگ با رستم فرستاد و باعث شد پدر و پسر در مقابل هم قرار گیرند و سرانجام سهراب کشته شود، سعی می‌کند برزو پسر سهراب را برای انتقام از خون پدرش آماده کند.

شبکه 2 سیما همچنین فردا ساعت30‌/‌17 فیلم سینمایی «بیماری مجهول» به کارگردانی فلیکس فالک محصول 2009 لهستان را برای پخش درنظر گرفته است.

دکتر گروت که بتازگی در مرکز روان درمانی مشغول به کارشده به صورتی کاملاً اتفاقی درگیر پرونده بیماری به نام پاول پولانسکی می‌شود. دکتر هنگامی بیشتر مصمم می‌شود به دنبال علت بیماری و روانکاوی پاول برود که متوجه می‌شود از او هیچ نشان و مشخصاتی در پرونده بالینی‌اش وجود ندارد. او در این مسیر درگیر ماجراهایی می‌شود که رفته رفته وی را به سرنخ‌هایی می‌رساند که در نهایت باعث غافلگیری‌اش می‌شود.

شبکه 3

شیر سیاه ـ امروز ساعت 15‌/‌10

بازنده نباش ـ امشب ساعت 19

قطار سریع‌السیر فون رایان ـ امشب ساعت 30‌/‌23

داستان سی‌بیسکیت ـ فردا ساعت 15‌/‌10

شش اسلحه ـ فردا ساعت 55‌/‌14

پسر زیبا ـ فردا ساعت 19

ساعت 15‌‌/‌‌10 امروز فیلم‌سینمایی «شیر سیاه» به کارگردانی وولگان مورنبرک از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.وولگان بی‌ و هوش گان در فیلم سینمایی «شیر سیاه» محصول سال 2008 اتریش بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بازنده نباش» هم به کارگردانی کیسوکه تویوشیما، امشب ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

اوینتسوکا مشغول تحصیل در سال آخر دبیرستان است و در کنار آن به مادرش در اداره یک رستوران کمک می‌کند. او قصد دارد در کلاس آشپزی یک آشپز معروف فرانسوی شرکت کند، اما قبل از عملی کردن این تصمیم دوستش نوگوچی، او را برای شرکت در مسابقه سافت بال با خود همراه می‌کند.

فیلم سینمایی «بازنده نباش» محصول 2010 در ژاپن ساخته شده است.ساعت 30‌/‌23 امشب فیلم قدیمی «قطار سریع السیر فون رایان» به کارگردانی مارک روبسون از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم در زمان جنگ جهانی دوم روی می‌دهد؛ زمانی که اسرای جنگی در اردوگاه ایتالیا به سر می‌برند و می‌کوشند به نحوی از آنجا بگریزند. اما نقشه فرار آنها شکست می‌خورد، کمی بعد با سقوط کامل ایتالیا و فرار نگهبانان‌‌ اردوگاه، اسرا تصمیم می‌گیرند با در اختیار گرفتن یک قطار سربازان آلمانی از مهلکه بگریزند، ولی آلمان‌ها متوجه ‌شده و با آنها درگیر می‌شوند.فیلم سینمایی «قطار سریع‌السیر فون رایان» محصول 1965 آمریکاست و در آن بازیگرانی چون فرانک سیناترا و تروور هاوارد هنرنمایی کرده‌اند.

فردا ساعت 15‌/‌10 هم فیلم‌سینمایی «داستان سی بیسکیت» به کارگردانی دیوید بوتلر از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.فیلم سینمایی «داستان سی بیسکیت» محصول 1949 در کشور آمریکاست.

همچنین ساعت 55‌/‌14 فردا فیلم سینمایی «شش اسلحه» به کارگردانی‌ شان ون دیک و تهیه‌کنندگی دیوید میشل لت، محصول 2010 آمریکا از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.داستان فیلم درباره مردی به نام ویلیام است که قبلا کلانتر بوده است. او مدتی پیش شخصی به نام جان هورن را در یک درگیری مسلحانه کشته است. پسر هورن پس از سال‌ها برای انتقام از قاتل پدرش به سراغ ویلیام می‌آید.

فیلم سینمایی « پسر زیبا» هم فردا ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم داستان زوجی است که تصمیم دارند از همدیگر جدا شوند. پسرشان «سمی» پسری تنها و خجالتی است که ترم اول دانشگاه را در شهری دور از پدر و مادر سپری می‌کند. پدر و مادر سمی تصمیم دارند پیش از جدایی، سفری همراه با تنها فرزندشان بروند و در سفر درباره ادامه زندگی یا جدایی فکر کنند.

شبکه 4

ناتاشا برای زندگی تلاش کن ـ امروز ساعت 30‌/‌15

زمان روراستی ـ فردا ساعت 30‌/‌12

استخوان زمستان ـ فردا ساعت 30‌/‌20

فیلم سینمایی «ناتاشا برای زندگی تلاش کن»، محصول 1996 آلمان هم امروز ساعت 30‌/‌15 از شبکه 4 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «زمان روراستی» به کارگردانی اواو گروسبارد هم فردا ساعت 30‌/‌12روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود.

مکس دمبو (داستین هافمن) خلافکار سابقه‌دار به صورت مشروط از زندان آزاد می‌شود. او باید تحت نظر ستوان ارل فرانک باشد. مکس در یک موسسه کاریابی با دختری به نام جنی آشنا می‌شود. ستوان فرانک که به مکس مشکوک است، او را دستگیر می‌کند. مکس او را خلع‌سلاح کرده و فرار می‌کند و دوباره به زندگی تبهکارانه‌اش بازمی‌گردد.

داستین هافمن، ترزا راسل، گری بیزی و هری دین استانتن در فیلم‌ سینمایی «زمان روراستی» محصول 1978 آمریکا بازی کرده‌اند.

فیلم ‌سینمایی «استخوان زمستان» به کارگردانی دبرا گرانیک هم فردا ساعت30‌/‌20 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

«ری» دختری نوجوان است که از مادر بیمار، خواهر و برادر کوچک‌تر خود بسختی نگهداری می‌کند. پدر «ری» تا یک هفته آینده باید برای شهادت در یک پرونده علیه یک گاودار خلافکار خود را به دادگاه معرفی کند، در غیر این صورت خانه و زمین او توسط دادگاه در قبال بدهکاری او مصادره می‌شود.

شبکه تهران

اولنتزرو و هدیه غیرمنتظره ـ امروز ساعت 30/13

ستاره ـ 30 دقیقه بامداد فردا

افسانه باستانی ـ فردا ساعت 30/13

انیمیشن «اولنتزرو و هدیه غیرمنتظره» هم امروز ساعت 30‌/‌13 در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

دانشمند بزرگی به نام فرناندز پس از گذشت حدود 30 سال به زادگاهش که یک روستاست برمی‌گردد. همسر او فوت کرده و فرناندز به اتفاق دخترش مری به روستا آمده، اما در بدو ورودش کسی به استقبالش نیامده و این قضیه او را ناراحت می‌کند تا این که شهردار از آمدن فرناندز باخبر شده و ترتیب یک جشن را می‌دهد.

انیمیشن «اولنتزرو و هدیه غیرمنتظره» به کارگردانی جوانجو الوردی محصول 2002 اسپانیاست.

فیلم سینمایی «ستاره» هم به کارگردانی نیکلای لبدو 30 دقیقه بامداد فردا از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

ایگور پترنکو، آرتیوم سیماکین و آلکسی پنین در فیلم سینمایی «ستاره» محصول 2002 روسیه بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «افسانه باستانی» نیز به کارگردانی جرزی هافمن ساعت 30/13 فردا از شبکه تهران پخش می‌شود.

در روزگاری دور در کشور لهستان هنگامی که در کنار رودخانه‌های مختلف، قبیله‌های مختلف زندگی می‌کردند و با آداب و رسوم خود زندگی می‌گذراندند، پادشاهی بی‌رحم در فکر بسط حکومت خود بود. او تلاش می‌کرد قبایل مختلف را به زیر فرمان خودش ببرد.

میشل زبروسکی، ماریانا الکساندروا و مالگولزاتا فورمینیک در فیلم سینمایی «افسانه باستانی» محصول 2003 لهستان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه شما

آواز باران ـ امشب ساعت 23

وقت خوب ماندن ـ فردا ساعت 30/13

فیلم تلویزیونی «آواز باران» هم امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

دختر نعمت در آستانه ازدواج با مهندسی به نام فرهاد است. یکی از افراد متمول روستا که به دنبال حفر چاه‌های غیرقانونی است با مهندس اختلاف دارد، زیرا مهندس مانع کار او می‌شود. این فرد که از نعمت سفته دارد، او را تحت فشار قرار می‌دهد و نعمت برای رهایی از قید سفته‌ها تصمیم به فروش زمین‌هایش می‌گیرد.اصغر همت، احمدرضا رافعی و شهرام ابراهیمی در فیلم تلویزیونی «آواز باران» به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی فرشاد صالحی بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «وقت خوب ماندن» هم به کارگردانی صادق پرویز آشتیانی و تهیه‌کنندگی هادی افشار، فردا ساعت 30/13 از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

آرش بتازگی با لیلا نامزد کرده است. او که کشور را برای پیشرفت مناسب نمی‌داند، آرزوهایش را در خارج جستجو می‌کند. موضوعی که خانواده آرش و همچنین نامزدش با آن مخالف هستند. در این میان چند روز به زمان عقد این زوج نمانده است.

حسین توشه، قدرت‌الله صالحی و صفا آقاجانی در فیلم تلویزیونی «وقت خوب ماندن» ایفای نقش کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها