در حالی که قیمت بسیاری از کالاها و خدمات به سرعت از هفته‌ای به هفته دیگر تغییر می‌کند، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ازمردم خواست هرگونه تخلف صنفی در مورد گرانفروشی یا افزایش کرایه‌ها را به این سازمان اطلاع دهند و با ارائه شماره تماس خود به ماموران این سازمان، مبلغی را که به آنها اجحاف شده پس بگیرند.
کد خبر: ۴۵۳۰۳۱

به گزارش «جام‌جم»، نظرعلی حاجی پاشا دیروز در حالی که سعی داشت با ارائه پاسخ‌های قانع کننده، خبرنگارانی را که از عملکرد تعزیرات حکومتی در بخش‌های مختلف انتقاد داشتند آرام کند، به ارائه گزارش عملکردهایی دست زد که موج دیگری از انتقادها را برانگیخت.

به گفته حاجی پاشا، از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه 124 هزار و 593 فقره پرونده در تعزیرات استان تهران تشکیل شده که 130 هزار و 366 مورد (با احتساب پرونده‌های باقیمانده از سال قبل) به صدور رای منجر شده است. این در حالی است که گشت‌های سیار این سازمان نیز در 9 ماه گذشته 11 هزار و 321 فقره پرونده تشکیل داده‌اند که از گرانفروشی دارو گرفته تا رعایت نکردن بهداشت محیط، عرضه کالاهای غیر بهداشتی، تخلفات بیمارستان‌ها، اورژانس، نبود مسوول فنی در داروخانه‌ها و گرانفروشی در شرکت‌های پتروشیمی و صنایع غذایی را شامل می‌شود.

در نشست دیروز، رئیس تعزیرات حکومتی استان تهران در حالی از پلمب 30 واحد صنفی و شرکت در 9 ماهه ابتدایی امسال خبر داد که تعدادی از خبرنگاران به روند کند رسیدگی به پرونده‌ها و اعمال نفوذهایی که مانع پلمب بعضی مراکز متخلف می‌شود، اعتراض کردند.

خبرنگاران معتقدند بعضی شرکت‌های بزرگ که از مواد اولیه قلابی و قاچاق در فرآورده‌هایشان استفاده می‌کردند با وجود محکوم شدن همچنان به کارشان ادامه می‌دهند.

موضوعی که حاجی پاشا آن را نادرست دانست و اطاله دادرسی در برخی پرونده‌ها و پلمب نشدن بعضی مراکز را ناشی از ضعف قانون معرفی کرد. او گفت: طبق قانون اگر اخطارهای رسیده به یک واحد صنفی در پایان سال 2 یا 3 مورد باشد این اخطارها در سال آینده لحاظ نمی‌شود که این یک ضعف قانونی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها