حسینی از ماهشهر خوزستان: حدود 2 ماه پیش یک دستگاه تلویزیون سه‌بعدی از شرکت خارجی خریدم و قرار شد جوایزش ارسال شود و همراه با جوایز قرار شد یک سال اینترنت رایگان در شهرستان به ما بدهند که متاسفانه پس از ارسال جوایز فقط مودم ارسال شد وقتی ما از شرکت شاتل پیگیری کردیم به ما گفتند که ما خدمات در شهرستان شما نداریم.
کد خبر: ۴۵۳۰۳۰

جاودانی از کرج: من از طرف سرمایه‌گذاران یک بانک خصوصی که سپرده بلندمدت دارند تماس می‌گیرم. مدت‌هاست وقتی سراغ سود قطعی را می‌گیرند آنها از پرداخت آن طفره می‌روند، با وجود این که اعلام کرده‌اند 6 میلیارد و خرده‌ای سود قطعی سال 89 بوده است.

ملوک نجومی از تهران: الان 4 روز است که من می‌خواهم با سازمان بازنشستگی تماس بگیرم ولی کسی گوشی را برنمی‌دارد.

باغبانی از تهران: همان‌طور که مسوولان هر روز قانون جدیدی وضع می‌کنند و بر اجرای آن پافشاری می‌کنند، می‌خواستم درخواست کنم قانونی وضع کنند که به وسیله آن همه مردم موظف شوند رنگ‌های شاد بپوشند تا هم روی روحیه افراد اثر مثبت بگذارد و از افسردگی‌ها و بیماری‌ها هم جلوگیری شود.

مرتضی خدایان از سمنان: متاسفانه شهرداری شهر سمنان به درخواست مردم مبنی بر رسیدگی به وضع نامناسب خیابان‌های پر از دست‌انداز و خراب شهر توجهی نشان نمی‌دهد و این باعث خسارت زیادی به دارندگان وسایل نقلیه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها