معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران از اختصاص 133 میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی خبرداد و گفت: این اعتبار به تمام دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها ابلاغ شده است.
کد خبر: ۴۵۲۹۰۸

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: سهم مشاغل خانگی سال 1390 برای استان تهران اعتباری معادل 133 میلیارد تومان اعلام شد که این اعتبار به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها ابلاغ شده است تا در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

وی گفت: سهم پرداختی وام برای مشاغل خانگی سه تا پنج میلیون تومان و به صورت قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های اجرایی مربوط نسبت به اخذ این وام‌ها اقدام کنند.

ترکی تصریح کرد: 350 تا 400 شغل خانگی بر اساس دستورالعمل اعلام شده به تایید رسیده است و متقاضیان بویژه خانواده‌ها می‌توانند از این امکانی که فراهم شده برای توسعه مشاغل خانگی استفاده کنند.

به گفته وی، این وام با سود چهار درصد و بازپرداخت سه ساله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

ترکی با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی در استان تهران نیز اضافه کرد: تعهد سال 90 استانداری برای ایجاد فرصت‌های جدید شغلی 363 هزار شغل بود که بر اساس آخرین آمار 260 هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون ایجاد شده که بیشترین آن مربوط به بخش صنعت و معدن، بازرگانی، جهاد کشاورزی و کمیته امداد عنوان شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها