بازیگر نقش یحیی در سریال شیدایی گفت: یحیی آدمی است که در زندگی روزمره‌مان مدام آنها را می‌بینیم. به اعتقاد من، او یک مرد غیرتمند و بومی ایرانی با همه ویژگی‌هایی است که می‌توان به مرد ایرانی نسبت داد؛ آدمی است که غیرت دارد و خانواده برایش مهم است و می‌خواهد از آن دفاع کند. این ویژگی، متعلق به فرهنگ ایرانی است.
کد خبر: ۴۵۲۶۵۸

آرش مجیدی به ایسنا گفت:‌ در فرهنگ ایرانی، خواهر و برادر، همیشه پشت هم هستند و هیچگاه پشت یکدیگر را خالی نمی‌کنند.

به نظرم این ویژگی فرهنگ ایرانی، خیلی خوب در قصه لحاظ شده است. بعلاوه، من سادگی را در یحیی خیلی دوست داشتم. به همین دلیل همیشه سعی می‌کردم در بازی‌ام از اغراق کم کنم. یعنی بخش‌های نمایشی آن را بگیرم و سعی کنم تا جایی که می‌شود، واقعی‌تر بازی کنم.

بازیگر نقش یحیی تصریح کرد:‌ درست است که قصه‌ای را داریم که بسط پیدا می‌کند و اتفاق پشت اتفاق می‌افتد و در حالت عادی، در زندگی‌مان این اتفاق رخ نمی‌دهد اما این مساله، خاصیت داستان‌پردازی و قصه‌پردازی یک آدم توانا به نام کارگردان است که بتواند این اتفاقات پشت سر هم را طوری بچیند که مخاطب، فرصت نکند از پای تلویزیون جدا شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم، یحیی را دوست دارند به خاطر این است که با او همذات‌پنداری می‌کنند و مثلا اگر بچه خواهرشان دستشان باشد، مثل بچه خودشان از او نگهداری می‌کنند و حاضرند به خاطرش جان دهند. وقتی قصه را نگاه می‌کنیم، یحیی به نسبت شخصیت‌های دیگر، حضور کمتری دارد. اما همیشه وقتی می‌آید خیلی موثر و درست ظاهر می‌شود و باعث بروز یک اتفاق و تاثیر در داستان می‌شود.

این بازیگر تاکید کرد: این سریال، تصویری از خود زندگی است با همه تلخی‌ها، شیرینی‌ها، دعواها و دوستی‌هایش که در یک قصه اجتماعی خوب با هم تنیده شده است و شاید دلیل موفقیت «شیدایی» نیز قصه و بازی‌هایی باشد که بازیگران داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها