این ماشین به دلیل قابلیت اطمینان بالا و حمل و نقل آسان 8 نفر مورد پسند خیلی‌هاست

بازگشت هوندا پایلوت

هوندا پایلوت 2012 مدل احیاشده‌ای است که برای وقاربخشیدن به آن نکات و موارد مد نظر به شکل بسیار ظریف و زیرکانه‌ای توسط کمپانی تولیدکننده لحاظ شده است. شاید از نظر بعضی‌ها، این مدل چیز زیادی برای گفتن نداشته باشد، اما برای بسیاری که از آن استفاده می‌کنند این ماشین به دلیل قابلیت اطمینان بالا و حمل و نقل آسان 8 نفر مورد ستایش است.
کد خبر: ۴۵۲۶۲۹

هوندا پایلوت 2012 در همان 4 مدل قبلی LX, EX, EX-L و Touring به شکل دیفرانسیل عقب یا 2 دیفرانسیل (عقب و جلو) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. پیشانی بزرگ و الهام گرفته شده از ماشین‌های جنگ ستارگان که در تمام مدل‌های کنونی شاهد آن هستیم از بین رفته و جای خود را به صورتی ساده و در عین حال باشکوه در مدل 2012 داده است. لبه پایینی جلو و چراغ‌های مه‌شکن مجددا طراحی شده و در بالای آنها جلو پنجره 3 چاک نصب شده است.

در مدل LX همچنان شاهد چرخ‌های استیل 17 اینچی هستیم، اما در مدل‌‌های EX و بالاتر از آن چرخ‌های آلومینیومی ‌18اینچی جایگزین چرخ‌های قبلی شده است. با این همه تغییرات صورت‌گرفته در چهره بیرونی ماشین، در نمای داخلی و تزئینات داخل آن شاهد طرح‌های جدید خاصی نیستیم.

در چیدمان دکمه‌‌های قسمت مرکزی اتومبیل بازنگری شده و کمپانی هوندا معتقد است این ترتیب نسبت به قبل کاربرپسندتر خواهد بود. نور روشنایی داخل صفحات هم به جای آبی سرد به رنگ سفید تغییر یافته است. در مدل EX-L و بالای کنسول مرکزی که فاقد آپشن سیستم ناوبری است یک نمایشگر 8 اینچی رنگی نصب شده است. در مدل‌هایی هم که دارای سیستم ناوبری است، کیفیت صفحه نمایش ارتقاء یافته و ظرفیت حافظه سیستم تا 60 گیگابایت افزایش یافته است. به علاوه سیستم برقراری ارتباط هندزفری از طریق بلوتوث هم در مدل‌های EX و EX-L بهبود یافته است.

علاوه بر همه اینها، تغییرات دیگری هم در این اتومبیل با 3 ردیف صندلی اعمال شده که از دید ما مخفی است. به عنوان مثال، عایق‌بندی جدید جهت جلوگیری از ورود صدا و کاهش آن در داخل کابین و شیشه جلو اکوستیک که مخصوص مدل‌های EX-L و TOURING بود اینک در تمامی‌مدل‌های هوندا پایلوت 2012 دیده می‌شود. در مدل‌های قبلی، مشتریان از سروصدای باد در داخل ماشین شکایت داشتند که این اشکال در مدل 2012 بخوبی مرتفع گردیده است.

موتور این مدل، همان موتور6 V، 6/3 لیتری با قدرت 250 اسب بخار به کار گرفته شده‌در مدل‌های قبلی است. صرف‌نظر از کارایی‌‌های اضافه‌شده در پایلوت 2012، در مدل دیفرانسیل جلو میزان مصرف سوخت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در مدل 2 دیفرانسیل هم شاهد همین مقدار کاهش مصرف هستیم.

در مقایسه با مدل‌های قبلی قیمت انواع مدل‌های پایلوت 2012 افزایش اندکی داشته که بیشترین آن مربوط به مدل EX-L با حدود 450 هزار تومان افزایش است.

سایت caranddriver / مترجم: آتنا حسن‌آبادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها