همان‌طور که می‌دانید یک پروژه وقتی به نتیجه می‌رسد که برنامه‌ریزی درست و دقیقی داشته باشد. برنامه‌ریزی دقیق نیز جز با مدیریت صحیح و اصولی منابع انسانی، منابع مالی، زمان و... امکان‌پذیر نخواهد بود.
کد خبر: ۴۵۲۳۴۹

روش‌های مختلفی برای مدیریت یک پروژه و تعریف اطلاعات موردنیاز در آن وجود دارد که یکی از ساده‌ترین این روش‌ها استفاده از نرم‌افزار Projector در سیستم‌عامل مک است.

مشخص کردن عنوان هر فعالیت، زمان شروع و پایان آن، میزان هزینه اختصاص یافته به آن فعالیت و... از جمله مواردی هستند که در این نرم‌افزار بسادگی تعریف می‌شوند.

امکانات دیگری همچون آپلود نسخه PDF از مراحل اجرای پروژه در اینترنت با یک کلیک، ایجاد فعالیت‌های گروهی و مشخص کردن فعالیت‌های به اتمام رسیده با یک کلیک ساده، مدیریت کامل روی انواع منابع در پروژه، ویرایش آسان فعالیت‌ها با دوبار کلیک روی آنها، نمایش سریع خلاصه‌ای از مهم‌ترین فعالیت‌های پروژه و... نیز از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار به‌شمار می‌روند. اگر می‌خواهید جزئیات هریک از پروژه‌های خود اعم از فعالیت‌ها، منابع مورد نیاز، زمان آغاز و پایان هر فعالیت و... را در مدت زمانی بسیار کوتاه به تصویر بکشید و براحتی پروژه را ایجاد و آن را مرحله به مرحله طی کنید و به پایان برسانید، می‌توانید آخرین نسخه از نرم‌افزار Projector را از لینک زیر دانلود کنید:

http:‌/‌‌/‌download.adnx.com‌/‌Projector.dmg

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها