سریال «بختور» با قالب طنز در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای به کارگردانی محسن خدابنده و تهیه‌کنندگی جلیل اسماعیل‌زاده در سیمای مرکز آذربایجان غربی تولید می‌شود.
کد خبر: ۴۵۲۰۸۶

جلیل اسماعیل‌زاده با اشاره به این که بختور به معنی کسی که خوشبخت و خوش‌شانس است، گفت: پیش‌تولید این سریال یک ماه طول کشیده و تصویربرداری آن از 20 آبان آغاز و تا اواخر اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی از تدوین همزمان سریال خبر داد و عنوان کرد: این سریال پس از گذراندن مراحل صداگذاری و موسیقی تا اواخر فروردین 91 آماده پخش خواهد شد.

وی با بیان این که لوکیشن‌های این سریال براساس فضای سنتی و فرهنگی استان انتخاب شده است، تصریح کرد: این سریال 60 لوکیشن دارد که اکثر آنها در شهر ارومیه انتخاب شده است.

داستان این سریال درباره مرد ساده‌دلی به نام نریمان است که هر روز صبح به نیت کار با وانت خود از منزل خارج می‌شود و در طول روز اتفاقات مختلفی برای او روی می‌دهد. او به خاطر نیت پاکی که دارد سعی  در ختم بخیرشدن ماجراها دارد و معمولا مشکلات دیگران را حل و فصل می‌کند. بنابراین او بیشتر وقت کاریش صرف رفع کردن مشکلات مردم می‌شود و با آن که درآمدش ناچیز است، اما می‌تواند امورات زندگی‌اش را بچرخاند. با این همه، گاه به خاطر این رفتارش مورد ملامت همسر و فرزندانش قرار می‌گیرد.

اسماعیل‌زاده با بیان این که شخصیت‌های محوری داستان، نریمان و خانواده‌اش هستند و سایرین به تناسب داستان‌ها و به صورت بازیگر مهمان وارد قصه می‌شوند، افزود: این مجموعه به صورت اپیزودیک آماده می‌شود و هر قسمت داستانی مستقل دارد.

وی تصریح کرد: هر قصه در قالب طنز اجتماعی و به زبان آذری آماده می‌شود و سعی شده در کنار روایت قصه اصلی، داستان‌های فرعی نیز برای روایت هر چه بهتر به خدمت گرفته شوند.

اسماعیل‌زاده با اشاره به این که سعی شده از ظرفیت‌های هنری استان در انتخاب بازیگر استفاده شود، گفت: علاوه بر بهره‌مندی از بازیگران بومی از بازیگران استان آذربایجان شرقی نیز در این سریال استفاده کردیم.

در این سریال بازیگرانی همچون پرویز ظرافت، محمد علیزاده، علیرضا رنجی، کاظم غلامی‌پور، فاطمه شکری، الناز صابری، فرانک پناهی، مهدی نجایی، مریم آقازاده، بیژن لطفی و جمال ذوالقدر به ایفای نقش می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها