فیلمبرداری مجموعه طنز "درمانگاه" به کارگردانی و نویسندگی علی حسن‌زاده و تهیه‌کنندگی مهدی گوهریان در 52 قسمت 35 دقیقه‌ای به سفارش صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی تولید می‌شود، ادامه دارد.
کد خبر: ۴۵۱۹۹۸

مهدی گوهریان با بیان اینکه این مجموعه به صورت اپیزودیک تهیه می‌شود ،گفت: این سریال در قالب طنز، موضوع‌ها و مسائل اجتماعی، اقتصادی، پزشکی و سایر موارد رایج در جامعه را بررسی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه "درمانگاه" با هدف انتقال پیام‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی در زمینه فعالیت‌های پزشکی و درمانی تولید می‌شود، اظهار داشت: سعی شده جذابیت‌های ویژه‌ای برای جذب مخاطب در این سریال در نظر گرفته شود تا مخاطب بتواند به خوبی با داستان و شخصیت‌ها ارتباط برقرار کند.

گوهریان با اشاره به اینکه این سریال به مدت چهار ماه پیش تولید داشته است، بیان داشت: تصویربرداری سریال به مدت پنج ماه طول خواهد کشید.

وی از تدوین همزمان این سریال خبر داد و اظهار امیدواری کرد: پس از مراحل صداگذاری و موسیقی سریال "درمانگاه" پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه در این مجوعه 500 هنرور حضور دارد، ابراز داشت: 15 بازیگر اصلی و 210 بازیگر فرعی با شخصیت محوری در هر قسمت در این مجموعه همکاری می‌کنند.

گوهریان از پخش این سریال از شبکه شما یا یکی از شبکه‌های سراسری خبر داد و تصریح کرد: چون این سریال به زبان آذری تولید می‌شود برای پخش از شبکه شما در آینده‌ای نزدیک به زبان فارسی دوبله یا زیرنویس فارسی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این سریال از بازیگران بومی و محلی شناخته شده استانی استفاده شده است، خاطر نشان کرد: آتش تقی پور، رحمان مفاتحی و بابک نهرین از جمله بازیگران ملی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل این پروژه عبارتند از مدیر نورپردازی و تصویربرداری: حسن وکیلی، مدیر صدابرداری: هادی سلیمان‌زاده، مدیر تولید: صمد زرگر، مشاور پزشکی: سیدجمال حسینی، ناظر محتوایی: سیدحسین معینی‌فرد، ناظر کیفی: سالار حیدرنژاد و تدوین: مرتضی مقدس.

"پدر ناخوانده" در ژانر طنز ساخته می‌شود

مجموعه تلویزیونی "پدرناخوانده" به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی به‌عنوان یکی از گزینه‌های پخش در ایام نوروز 91 از شبکه تهران اواخر هفته گذشته در لوکیشنی حوالی منطقه اوین مقابل دوربین رفت.

محمد کاسبی در این سریال طنز نقش مردی بازاری و ثروتمند به نام حاج نقی را دارد که به تنهایی در شهرستان روزگار می‌گذراند.

او در آستانه نوروز، در انتظار دیدار فرزندانش است، اما هرچه منتظر می‌ماند خبری از آنان نمی‌شود. به همین دلیل حاج نقی که دلتنگ و نگران فرزندانش است، تصمیم می‌گیرد راهی پایتخت شود تا دیداری با آنان تازه کند.

برزو ارجمند و رضا داودنژاد نقش پسران او را دارند و مهران رجبی پیشکار حاج نقی است.

فلامک جنیدی، نقش عروس او را دارد، سحر جعفری جوزانی دخترش است و محمد مهدوی، آتیه جاوید و ... الناز حبیبی دیگر بازیگران اصلی مجموعه هستند.

این سریال که پیش از این با نام‌های "آرزوهای بزرگ" و "فراموشی" شناخته می‌شد، در گروه فیلم و سریال شبکه تهران تولید می‌شود.

چند خیابان در تهران، ترمینال، پامنار و ... لوکیشن‌های بعدی مجموعه هستند. این سریال در کنار "دختری به نام آهو" (به کارگردانی قدرت‌الله صلح میرزایی) و "مهمانان ویژه" (جواد رضویان) از گزینه‌های پخش در ایام نوروز 91 از شبکه تهران هستند.

سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از: نویسندگان: امیرمهدی ژوله، الهه زارع‌نژاد، دستیار یک کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: برزو نیک‌نژاد، برنامه‌ریز: حمید سلطانی، مدیرتولید: مجید بابایی، مدیر تصویربرداری: ناصر محمود کلایه، صدابردار: صالح حبیبی، طراح گریم: مجید اسکندری، نورپرداز: ناصر بیک‌زاده، مدیر تدارکات: مسعود نوروزبیگی، دستیار دوم کارگردان: عادل سلطانی، منشی صحنه: مونا پیرایش، عکاس: بهروز صادقی، دستیاران تصویر: محمود بجنوردی، حامد شوقی، مهدی رسولی، مهدی شمسی، دستیاران صدا: فرید نعمتی، علی متقی، اجرای گریم:‌ محمد کلاهدوز، نیما صباحی، مرضیه حق‌پرست، دستیار تدارکات: سعید میرزایی.
 
مجموعه "لبخند بی‌لهجه" نوروز91 پخش می‌شود

مجموعه طنز "لبخند بی‌لهجه" به تهیه‌کنندگی محمدرضا حیدری نوروز از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

مجموعه "لبخند بی‌لهجه" با زبان طنز گونه مسائل اجتماعی روز را در قالب نمایش تلویزیونی روی آنتن می‌برد.

این مجموعه در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به صورت اپیزودیک است و در هر اپیزود آن یک نمایش مستقل پخش می‌شود.

سیروس همتی، شهره سلطانی، افشین سنگ چاپ، سارا رسول‌زاده، مالک سراج، علیرضا مهران و محمد اسدی نیز بازیگرانی هستند که در این مجموعه نقش آفرینی می‌کنند.
 
مجموعه طنز "لبخند بی لهجه" کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است. (مهر - ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها