نمایش زمستانی آسمان بار دیگر شروع شده و در مناطقی از میهن بارش باران و برف شروع شده است. این نمایش امروز گسترده‌تر نیز خواهد شد که بیشتر از همه کشاورزان را خوشحال می‌کند.
کد خبر: ۴۵۱۸۴۰

دیروز: روز گذشته تا پیش از ظهر بازیگر یکه‌تاز آسمان بیشتر مناطق میهن خورشید بود. اما از حوالی ظهر ورق برگشت و با نفوذ سامانه کم‌فشار از سمت جنوب غرب و غرب بارش‌های باران و در مناطق سردسیر برف شروع شد. بارش‌ها به تدریج دامنه‌های زاگرس، مناطقی از شمال غرب و از اواخر شب گذشته مرکز، دامنه‌های البرز و مناطقی از تهران را هم فرا گرفت. اوج بارش‌ها در غرب و تا حدی زاگرس مرکزی رخ داد.

امروز: امروز انتظار داریم بارش‌ها گسترده شود و علاوه بر مناطق یاد شده در مناطقی از جنوب، سواحل دریای خزر و به‌تدریج شمال شرق و شرق هم بارش‌ها را شاهد باشیم. از امروز بارش در نوار غربی و در جنوب شدت می‌گیرد. بارش‌های تهران نیز که در مناطقی از شب گذشته و بصورت پراکنده شروع شده امروز نیز تا حوالی ظهر به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت.

آینده‌نگری: بارش‌ها از حوالی ظهر امروز در برخی مناطق رو به کاهش خواهد گذاشت اما در جنوب غرب، جنوب، شمال غرب و مناطقی از مرکز و شرق همچنان تا فردا ادامه خواهد یافت. بارش‌ها در شمال غرب و غرب به شکل برف خواهد بود.

مژده به هموطنان جنوبی: به هموطنان ساکن در خوزستان، بوشهر، کرمان و فارس که چند وقتی است بارش‌های خوبی در منطقه آنها رخ نداده این مژده را می‌دهیم که طی امروز و فردا بارش‌های نسبتا خوبی را خواهند دید. البته بارش در استان خوزستان بیشتر در مناطق شمالی و شرقی آن رخ می‌دهد. حتی در برخی از استان‌هایی که نام بردیم، احتمال آبگرفتگی موقتی معابر عمومی نیز وجود دارد. در سایر مناطق کشور نباید انتظار بارش‌های قابل توجهی را داشته باشیم و بارش‌ها بیشتر پراکنده است.

وضع جاده‌ها: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی کشور لغزنده است و رفت و آمد در آنها به کندی صورت می‌گیرد. اگر عازم سفر هستید تجهیزات زمستانی را فراموش نکنید و توصیه‌های پلیس راه را جدی بگیرید.

تصویر ماهواره: در تصویر دریافتی از ماهواره که مربوط به عصر روز گذشته است، هجوم ابرهای بارش‌زا را به جنوب غرب و غرب می‌بینید. با اندکی فاصله پوشش‌هایی از ابر نیز در حال ورود به شمال غرب و مرکز هستند.

احسان مرادی / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها