کاش جز مالیات و قراردادها، اندکی هم به کیفیت زمین‌ها و امکانات تیم‌ها توجه می‌شد

رجب‌زاده: فجر می‌ماند و مثل نفت می‌شود

به گفته مهدی رجب‌زاده، کاپیتان باسابقه تیم فجرسپاسی، آمدن محمود یاوری به این تیم انگیزه، انضباط، مسوولیت‌پذیری و انسجام بالایی را برای آن به ارمغان آورده است و می‌توان به آینده نماینده شیراز در لیگ برتر کاملا امیدوار بود.
کد خبر: ۴۵۱۸۱۳

رجب‌زاده در تحلیل شرایط تیمش در رقابت‌های امسال لیگ برتر گفت: ما با مشکل خاصی روبه‌رو نیستیم، ولی از اول فصل در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌ایم. یعنی با وجود انجام بازی‌های خوب، امتیازها را براحتی از دست داده‌ایم که این به بدشانسی، کم‌تجربگی یا از دست دادن موقعیت‌ها برمی‌گردد.

وی افزود: با تغییر کادر فنی و آمدن مربی باتجربه‌ای مثل یاوری، انسجام، انضباط، مسوولیت‌پذیری و انگیزه‌ای تازه در تیم به وجود آمد که ماحصل آن کسب 5 امتیاز در 3 بازی نخست بود، ولی در بازی با نفت تهران در ورزشگاه شهید دستگردی با وجود ارائه بازی بهتری نسبت به بازی‌های قبلی، نتوانستیم از 3 موقعیت عالی گلزنی خود استفاده کنیم و در مقابل تک‌ضربه حریف، تسلیم شدیم تا 3 امتیاز را واگذار کنیم و شرایط‌مان در جدول رده‌بندی دوباره مخاطره‌آمیز شود.

رجب‌زاده با انتقاد از شرایط نامساعد زمین ورزشگاه‌ها در لیگ برتر گفت: متاسفانه امسال کیفیت اغلب زمین‌های دیدارهای لیگ بسیار افت کرده است و بازی در زمین تیمی مثل صبای قم بسیار دشوار است، از آن بدتر بازی کردن در زمین ناهموار ورزشگاه شهید دستگردی تهران است که توپ بسختی در آن به چرخش درمی‌آید، چون در این زمین، هم استقلال و تیم ‌ملی تمرین می‌کنند و هم باشگاه نفت مسابقه می‌دهد. جای تاسف است کسی از مسوولان فوتبال‌مان نمی‌پرسد شما که اینقدر دغدغه سقف قراردادها و مالیات‌ها را دارید آیا کوچک‌ترین توجهی به زمین‌‌های برگزاری مسابقه‌های لیگ برتری یا امکانات تیم‌‌ها دارید؟!

کاپیتان 33 ساله فجر سپاسی افزود: همیشه در ایران، طی 7 یا 8 هفته نخست، با کیفیت خوب زمین‌ها روبه‌رو هستیم، ولی در ادامه به مرور زمین‌ها خراب می‌شوند تا این‌که در فصل زمستان به اوج ناهمواری می‌رسند.

وی با قبول کم‌تجربگی یاران و بازیکنان تیم فجرسپاسی گفت: تیم ما بسیار جوان است و اغلب بازیکنانش تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند، امیدواریم امسال بتوانیم با تلاش زیاد در لیگ برتر باقی بمانیم که در این صورت، شرایط تیم‌ نفت تهران را تکرار خواهیم کرد و باحرفه‌ای و پرتجربه شدن بازیکنان خود تبدیل به تیم قوی و خطرساز خواهیم شد. همچنان‌که نفتی‌ها سال گذشته در واپسین لحظات مسابقه‌های لیگ در لیگ برتر ماندند و امسال به هیچ تیمی رحم نمی‌کنند.

کاپیتان پیشین ذوب‌آهن با ابراز رضایت از جدایی خود از باشگاه قبلی و رفتن به فجرسپاسی گفت: قرارداد من با ذوب‌آهن تمام نشده بود، ولی طی مدت حضور دوباره‌ام در آن باشگاه، متوجه شدم جو جدیدی به وجود آمده که کاملا با جو چند سال پیش متفاوت است و اصلا با روحیه و اخلاق من سازگار نیست، بنابراین نزد مدیرعامل پیشین باشگاه رفتم و ضمن این که موضوع را به او یادآوری کردم، گفتم در صورت ماندن در باشگاه فقط جسمم همراه تیم خواهد بود و این وضعیت خوشایندی برای طرفین نیست. مدیرعامل وقت ذوب‌آهن هم موافقت کرد با پرداخت مبلغی، رضایت‌نامه‌ام صادر شود و به این ترتیب اصفهان را به مقصد شیراز ترک کردم تا در جایی بازی کنم که آرامش و رضایت داشته باشم، الان در فجرسپاسی هیچ مشکلی جز قعرنشینی تیم در جدول رده‌بندی وجود ندارد.

مهدی رجب‌زاده که سابقه آقای گلی لیگ برتر را در کارنامه دارد علاوه بر بازی در تیم ملی و تیم‌های باشگاهی امارات، در تیم‌های دیگری چون مس کرمان، ذوب‌آهن و... هم به میدان رفته است.

مجید عباسقلی / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها