صدای ناله‌های دختر جوان، پلیس را به محل زندانی شدن او کشاند

دام عشق برای دختران فراری

2 عضو یک باند تبهکاری که با اغفال و فراری دادن دختران جوان از منازلشان آنها را زندانی و پس از شکنجه دادن از خانواده‌هایشان اخاذی می‌کردند، از سوی پلیس آگاهی مشهد دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۵۱۷۳۶

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده اوایل هفته گذشته با شکایت مردی مبنی بر گم شدن دختر جوانش در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

شاکی به پلیس گفت: رفتار دخترم از مدتی پیش تغییر کرده و مدام بهانه‌گیر شده بود. او با من و مادرش مشاجره می‌کرد و دیگر حاضر به ادامه زندگی با ما نبود، تا این‌که برای خرید از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت و جستجوهایمان برای یافتن او بی‌نتیجه ماند.

به دنبال این شکایت، تحقیق در این زمینه آغاز شد تا این‌که چند روز بعد از گم شدن دختر جوان، پدر او دوباره به مرکز پلیس آمد و این بار گفت مرد غریبه‌ای در تماس با خانه‌اش ادعا کرده است از محل نگهداری دخترش خبر‌دارد و در صورتی اجازه ملاقات با او را می‌دهد که ابتدا یک میلیون تومان پرداخت کنم و در غیر این صورت فرزندم را به مکان دیگری انتقال می‌دهد و دیگر نمی‌توانم با او دیدار کنم.

ماموران با آموزش مرد شاکی از وی خواستند در محل قرار با مرد غریبه حضور یابد تا ماموران متهم را دستگیر کنند.

دستگیری متهم

مرد شاکی در محل قرار حاضر شد و ماموران آنجا را زیر نظر گرفتند تا این که دقایقی بعد، مرد جوانی به خودروی شاکی نزدیک شد و ماموران او را پیش از فرار دستگیر کردند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی در بازجویی گفت: چندی پیش من و دوستانم با تشکیل یک باند با اغفال دختران و فراری دادن آنها از خانه‌هایشان آنها را به خانه‌ای در جنوب شهر که مخفیگاهمان بود، منتقل کرده و آنها را زندانی می‌کردیم. در مرحله بعدی در تماس با خانواده‌های این دختران فراری، برای برگرداندن آنها پول می‌خواستیم.

متهم اضافه کرد: اگر حرف‌های ما را باور نمی‌کردند، صدای ناله‌های دختران را برایشان پخش می‌کردیم و آنها ناچار تسلیم ما شده و بابت آزادی فرزندانشان پول می‌دادند.

مرد متهم یادآور شد: دختران جوان تصور می‌کردند، ما قصد ازدواج با آنها را داریم غافل از این که آنها را در دام خود گرفتار کرده بودیم.

در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد متهم، دختر شاکی را نیز در یکی از مخفیگاه‌هایش زندانی کرده و یکی از همدستانش از او نگهداری می‌کند.

در پی اطلاعات به دست آمده از مرد متهم، پاتوق همدست او در جنوب شهر شناسایی شد و ماموران با ورود به این خانه متهم را دستگیر کردند.

نجات دختر گمشده

هنگام دستگیری متهم ماموران صدای ناله دختر جوانی را از درون اتاق دیگری شنیدند.

بنابراین وارد آنجا شده و دختر گمشده را که زخمی شده و با دست و پای بسته زندانی بود، نجات دادند.به این ترتیب دختر نجات یافت و مرد متهم برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد. ابتدا دختر جوان بازجویی شد و گفت: چندی پیش با مرد جوانی در یکی از مراکز خرید آشنا شدم. او می‌گفت فردی پولدار و در جستجوی همسری است تا پس از ازدواج با او در خارج از کشور زندگی کنند.

وی یادآور شد: پس از مدتی به مرد جوان علاقه‌مند شدم و او از من خواست برای ازدواج با وی از خانه فرار کنم. ابتدا این کار را قبول نکردم تا این‌که در پی اصرارهای او و علاقه‌ای که به مرد جوان پیدا کرده بودم، پس از مشاجره با خانواده‌ام به بهانه خرید فرار کردم، اما مرد مورد علاقه‌ام به جای آن‌که با من ازدواج کند، مرا به خانه‌ای برد و همراه همدستش شکنجه داده و زندانی‌ام کردند.

با اطلاعات به دست آمده از دختر جوان، سرکرده باند نیز بازجویی شد و به‌اغفال دختران جوان و اخاذی از خانواده آنها اعتراف کرد. با دستور قضایی تحقیق از 2 اغفالگر اخاذ ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها