درصد بالایی از جرایم بویژه سرقت‌ها توسط افراد معتاد انجام می‌شود و در این بین افرادی که در دام مواد مخدر گرفتار شده‌اند گاه به اعضای خانواده خود هم رحم نمی‌کنند و برای به دست آوردن پول کافی به منظور خرید و تهیه مواد مخدر از آنها نیز دزدی می‌کنند و گاه حتی پا را فراتر می‌گذارند و جرایم سنگین‌تری را مرتکب می‌شوند. این بار نیز پسری معتاد با سرقت از آرایشگاه مادرش حادثه‌ای زشت را رقم زد.
کد خبر: ۴۵۱۶۶۲

ماجرا از این قرار است که چندی قبل زنی به پلیس آگاهی استان خراسان رضوی رفت و طی شکایتی به ماموران گفت: امروز ـ روز حادثه ـ طبق معمول در آرایشگاه را باز کردم تا کارم را شروع کنم که فهمیدم سارق یا سارقانی به محل کارم دستبرد زده و مبلغی وجه نقد، ارز و چند سکه طلا به ارزش حدود 350 میلیون ریال را به سرقت برده‌اند.

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی دست به کار شدند و در وهله اول به انجام تحقیقات میدانی پرداختند. آنها با توجه به این‌که سرقت بدون کمترین خسارتی انجام شده و هیچ قفلی شکسته نشده بود، مطمئن شدند سارق به محل آشنایی کافی داشته و احتمالا از آشنایان زن آرایشگر است.

افسران پلیس وقتی تحقیقات‌شان را ادامه دادند پی بردند زن مالباخته پسر جوانی دارد که به مواد مخدر معتاد است به همین خاطر به وی ظنین شدند و بازجویی از او را در دستور کارشان قرار دادند و با توجه به ضد و نقیض‌گویی‌های این جوان، ظن کارآگاهان به وی بیشتر شد تا این که در نهایت پسر به سرقت اعتراف کرد و گفت: مدتی بود به موادمخدر صنعتی اعتیاد پیدا کرده بودم و این اواخر والدینم نیز از این موضوع باخبر شده بودند و دیگر پولی در اختیارم نمی‌گذاشتند و از آنجا که می‌دانستم مادرم پول و دلارهای خود را در آرایشگاه نگهداری می‌کند با سرقت کلید از مادرم و تهیه کلید یدک شب هنگام وارد آرایشگاه شدم و دست به سرقت زدم تا بتوانم برای خودم مواد تهیه کنم. بعد از اعترافات پسر معتاد پرونده‌ای برای وی تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شد تا درباره میزان مجازاتش تصمیم‌گیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها