گواردیولا: هنوز لیگ به پایان نرسیده است

فاصله رئال و بارسا 5 امتیازی شد

هشدار پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا به شاگردانش پیش از شهرآورد کاتالان بیراه نبود، چرا که آبی و اناری‌پوشان در دقایق پایانی دیدار با اسپانیول گل تساوی را دریافت کردند تا فاصله آنها با مادریدی‌های صدرنشین به 5 امتیاز افزایش یابد.
کد خبر: ۴۵۱۴۶۲

هفته هجدهم لالیگا در شرایطی بامداد دوشنبه با برگزاری شهرآورد کاتالان بین تیم‌های بارسلونا و اسپانیول به پایان رسید که 24 ساعت پیش از آن، رئال مادرید پیشتاز رقابت‌ها با کسب برتری 5 بر یک مقابل گرانادا فاصله خود را با بارسلونا تیم دوم جدول به عدد 6 افزایش داده بود. در این شرایط گواردیولا پیش از برگزاری این شهرآورد نسبت به خطرناک بودن تیم دوم کاتالان هشدار داده بود؛ هشداری که ستارگان بارسلونا در دقیقه 86 این بازی آن را لمس کردند. جایی که آلوارو واسکوئز مهاجم اسپانیول در این دقیقه پاسخ گل دقیقه 16 سسک فابرگاس را داد تا این دیدار با حساب یک بر یک خاتمه یافته و بارسلونا با 38 امتیازی شدن، صدرنشینی مقتدرانه و 43 امتیازی رئال مادرید را به نظاره بنشیند.

گواردیولا پس از این بازی با بیان این که هنوز لیگ به پایان نرسیده و بازی‌های زیادی باقی‌مانده اســت، گفت: بر این باور نیستم که ما با این تساوی بخش مهمی از لیگ را از دست داده باشیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی‌مانده و مطمئنا در ادامه رقابت‌ها با حریفان سرسختی مواجه خواهیم شد و بازی‌های حساس‌تری را پیش‌رو خواهیم داشت. ما باید در ادامه رقابت‌ها‌ به بازی‌های پرگل و خوب خود ادامه دهیم و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. در این صورت می‌توانیم به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشیم.

وی افزود: باید در پی برطرف کردن اشتباهات و نقاط ضعف باشیم. ما باید فقط به هدف‌هایی که پیش‌رو داریم توجه کنیم، نه به آنچه داوران در زمین انجام می‌دهند. برای موفقیت در بارسلونا ضروری است که هر کاری را انجام داد.

گواردیولا در عین حال گفت: نمی‌توانم بگویم که از تیمم در این دیدار راضی نیستم. ما توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفتیم،‌ اما وقتی که اختلاف یک گل باشد، همواره احتمال تساوی وجود دارد و متاسفانه ما هم گل تساوی را در دقایق پایانی دریافت کردیم.

در دیگر بازی‌های شب پایانی هفته هجدهم لالیگا این نتایج به ثبت رسید: رئال والکانو 2 ـ سویا یک، ختافه صفر ـ آتلتیک بیلبائو صفر، ویارئال 2 ـ والنسیا 2 و رئال بتیس 2 ـ اسپورتینگ خیخون صفر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها