شایعه‌ استعفای رئیس ‌کل بانک مرکزی که به طور گسترده‌ای در محافل بانکی و رسانه‌ای پیچیده، با تکذیب مسوولان این بانک مواجه شد.
کد خبر: ۴۵۱۲۵۳

به گزارش ایسنا، حضور نیافتن محمود بهمنی در جلسه دیروز صبح مجلس شورای اسلامی که با انتقاد نایب ‌رئیس اول مجلس هم روبه‌رو شد، گمانه‌زنی درباره شایعه استعفا را افزایش داده بود.پیش از این بهمنی هنگامی که با سوال‌هایی درباره شایعه استعفایش مواجه می‌شد به رسانه‌ها پاسخ می‌داد که مشکلی با این موضوع ندارد و برای کناره‌گیری آماده است.وی در جلسه‌ای که چندی پیش با اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران داشت، در واکنش به برکناری خود تاکید کرده بود در این شرایط کسی پیدا نمی‌شود که این مسوولیت خطیر را برعهده بگیرد و در صورتی که کسی داوطلب شود خودش مراحل اداری را برای او انجام خواهد داد!

بنا بر برخی شنیده‌ها، تصمیم به تغییر رئیس‌ کل بانک مرکزی قرار بوده در جلسه هفته گذشته مجمع بانک مرکزی عملی شود، اما به دلیل برخی حساسیت‌های بین‌المللی این کار در هفته گذشته انجام نشد.

در همین زمینه ابراهیم درویشی، معاون نظارت بانک مرکزی گفت: آقای بهمنی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و هر کس این خبر غلط را مطرح کرده، اشتباه کرده است.روابط عمومی و دفتر رئیس کل بانک مرکزی نیز اخبار منتشره مبنی بر استعفای بهمنی را تلویحا تکذیب کرده‌اند. به گزارش مهر، روابط عمومی این بانک با تاکید بر این که استعفای بهمنی شایعه است، گفت: این اخبار را ما نیز از رسانه‌ها شنیده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها