سارق حرفه ای که به شیوه ای عجیب تلفن همراه مسافران را می قاپید، دو ماه پس از آزادی از زندان دوباره دستگیر شد.
کد خبر: ۴۵۰۹۳۲

ظهر روز 15 دی امسال ماموران کلانتری 112 ابوسعید در جریان دستگیری سارقی از سوی مردم قرار گرفتند.

ماموران پس از حضور در محل حادثه در خیابان ولیعصر و تحقیق از شاهدان ، متهم 46 ساله به نام سعید را به کلانتری منتقل کردند.

در جریان بررسی ها مشخص شد، متهم دقایقی قبل پس از این که سوارتاکسی شد ، برای یک تماس کوتاه از مسافر دیگر تقاضای گوشی تلفن همراهش را کرده بود.

وی پس از این که گوشی را از مسافر گرفت، در ترافیک خیابان ولی عصر (عج) از تاکسی پیاده شد و قصد فرار داشت که صاحب گوشی و مسافر دیگر تاکسی او را تعقیب کرده و با کمک عابران دستگیرش کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری ، با دستور قاضی «زکی پور» بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی به موضوع و شناسایی دیگر مالباختگان احتمالی ، به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد.

در بررسی های اولیه کارآگاهان معلوم شد سعید دارای سابقه سرقت و زندان بوده که سوم آبان ماه امسال از زندان آزاد شده بود.

متهم در اعترافات خود گفت: دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدر هستم و برای تأمین هزینه روزانه زندگی و اعتیاد به عنوان مسافر در مسیرهای شلوغ سوار تاکسی می شدم. در محل های شلوغ از مسافر جلویی یا کنار دستی ام تقاضای گوشی برای یک تماس کوتاه می کردم و زمانی که گوشی را می گرفتم در یک چشم برهم زدن از خودرو پیاده شده و فرار می کردم. از زمان آزاد شدن به همین روش ده ها گوشی سرقت کرده ام.

بیشتر سرقت را در خیابان های مرکزی شهر از جمله: بازار، چهاراه گلوبندک، خیابان ولی عصر (عج)، امیریه، و ... مرتکب شدم.

سرهنگ کارآگاه حسین خان بابایی رییس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، گفت : از آنجایی که این فرد بنا به اعترافات خود روزانه در چند نوبت اقدام به سرقت گوشی با این شیوه می کرد ، احتمال افزایش شاکیان پرونده وجود دارد به همین خاطر افرادی که از شکایت دارند برای تنظیم شکایت یا پیگیری پرونده خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حر – ابتدای خیابان 12 فروردین یا شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 مراجعه کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها