سرهنگ محسن خانچرلی صبح امروز از دستگیری شش فروشنده محصولات ضد فرهنگی و 45 سارق در طرح امنیت محله محور خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۹۲۸

به گزارش سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز از اجرای طرح امنیت محله محور در تهران و دستگیری شش توزیع کننده محصولات ضد فرهنگی و 45 سارق در تهران خبر داد.

وی گفت: بنابر تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و درخواست شهروندان اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور کردند که طی آن تعدادی فروشنده محصولات ضد فرهنگی و سارق دستگیر و راهی دادسرا شدند.

سرهنگ خانچرلی افزود: در این طرح که کلیه ماموران انتظامی مجموعه سرکلانتری های پلیس پیشگیری حضور داشتند، 795 قلم اقلام و تجهیزات ضد فرهنگی کشف و شش فروشنده این محصولات دستگیر و بازداشت شدند.

وی اظهار داشت: در این راستا طرح پیشگیری از سرقت نیز به اجرا درآمد که طی آن 45 سارق لوازم خودرو و موتورسیکلت شناسایی و دستگیر و راهی دادسرا شدند.

سرهنگ خانچرلی اضافه کرد: در این زمینه همچنین 31 نفر مظنون به سرقت و  هشت نفر به اتهام حمل و توزیع مواد مخدر شناسایی و بازداشت شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ عنوان داشت: در طرح مذکور 26 دستگاه خودرو و 98دستگاه موتورسیکلت مسروقه و همچنین مقادیر معتنابهی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها