فدراسیون کشتی آنچنان که حجت‌الله خطیب سرپرست این فدراسیون می‌گوید به دنبال افکار نو و جوانگرایی است.
کد خبر: ۴۵۰۸۷۵

شاید به همین دلیل بود که دیروز با کنار گذاشتن محمدعلی صنعتکاران، حسن رنگرز 31 ساله را به عنوان نایب رییس پیشنهادی این فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان معرفی کرد تا این قهرمان جوان جایگزین محمدعلی صنعتکاران پیشکسوت 75 ساله کشتی در این سمت شود.

پس از آن که در روزهای گذشته زمزمه انجام تغییرات عمده در فدراسیون کشتی به گوش ‌رسید، دیروز یکی از این اخبار محقق شد و حجت‌الله خطیب سرپرست فدراسیون روی نام محمدعلی صنعتکاران نایب رییس این فدراسیون خط قرمز کشید و طی نامه‌ای حسن رنگرز دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی 2001 را به عنوان نایب رئیس فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد کرد.

خطیب در توضیح این انتخاب خود گفت: یکی از اهداف فدراسیون، جوانگرایی و استفاده از قهرمانان خوشنام و توانمند کشتی است و در همین راستا پس از نشست با حسن رنگرز و تبیین برنامه‌های فدراسیون، طی نامه‌ای وی را که دارای سوابق روشن فنی و تحصیلی است به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد کردم.

وی با اشاره به این‌ که بعد از مشورت با پیشکسوتان و نخبگان این رشته، رنگرز برای این سمت انتخاب شد، افزود: صنعتکاران هم از سرمایه‌های ارزشمند کشتی است که حتما از وجود وی در مسوولیت‌های دیگر استفاده خواهیم کرد.

این در حالی است که صنعتکاران دیروز در گفت‌وگو با رسانه‌های مختلف هرگونه ادامه همکاری خود با فدراسیون کشتی را رد کرد و گفت: پیش از این بارها از سمت خود استعفای شفاهی داده بودم، اما به هر حال دیروز دیدم که رنگرز را به عنوان نایب رئیس به فدراسیون آورده‌اند.

رنگرز: تکلیف شد، آمدم

اما در حالی که خطیب انتخاب رنگرز را حاصل مشورت اهالی کشتی دانست، حسن رنگرز مشاور جوان وزارت ورزش و جوانان و یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون، پس از انتخابش به عنوان نایب رییس فدراسیون گفت: من خودم را شاگرد صنعتکاران می‌دانم و برای قرار گرفتن در این سمت از او رخصت گرفتم، واقعیت این است که به من تکلیف شد تا در کشتی خدمت کنم. چه از زمانی که کشتی می‌گرفتم و چه در زمان حضورم در تیم ملی جوانان و همچنین وزارت ورزش و جوانان، نسبت به کشتی دغدغه‌ داشتم و همواره تلاش کردم تا به این رشته کمک کنم.رنگرز در پاسخ به این سوال که رابطه شما با محمد بنا (سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی) چگونه خواهد بود، افزود: متاسفانه شایعاتی در گذشته مطرح شده بود. بعد از دوران قهرمانی‌ام ارتباط متقابلی با محمد بنا داشتم و وی همواره برای من فردی بسیار عزیز بوده است. به هیچ عنوان مشکلی بین ما وجود ندارد و باید کشتی را بدون حاشیه پیش ببریم.

امید توفیقی - گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها