کارمندان شاغل در امور سیاسی- امنیتی و آنهایی که نقش نظارتی و سیاستگذاری دارند، مشمول این طرح می‌شوند

کارمندان پیمانی دولت رسمی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی رئیس‌جمهور به تشریح طرح دولت در مورد چگونگی ساماندهی وضعیت کارکنان پرداخت و از رسمی شدن نیروهای پیمانی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۵۲۸

به گزارش ایسنا، لطف‌الله فروزنده در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان این‌که تعدادی از کارمندان رسمی هستند و در سیستم مشغول به‌کارند، گفت: اکنون تعدادی کارکنان پیمانی داریم که در مشاغل حاکمیتی مشغول به کارند که قرار است آنها را از طریق آزمون به نیروهای رسمی تبدیل ‌کنیم و در حال حاضر در حال احصای مشاغل حاکمیتی هستیم. وی گفت: علاوه‌بر این نیروهای قراردادی که در حقیقت تمایل داشته باشند که به شهرستان‌ها به غیر از کلانشهرها و مراکز استان‌ها و در واقع جاهایی که دولت نیاز به نیرو دارد بروند در یک آزمون داخلی تبدیل به نیروی پیمانی می‌شوند. وی گفت:‌ در زمینه نیروهای شرکتی نیز تلاش می‌کنیم که آنها را در قالب تعاونی‌های ماده 22 که متشکل از خود آنهاست، ساماندهی کنیم.

وی در مورد مشاغل حاکمیتی که دولت در حال احصای آنهاست، گفت: این مشاغل عبارتند از کارشناسانی که در کارهای سیاسی‌ ـ امنیتی مشغول به کارند یا در فعالیت‌های اصلی دستگاه‌ها نقش دارند و کسانی که نقش نظارتی و سیاستگذاری دارند همچنین پست فرماندار،‌ بخشدار، مدیران کل و مدیران واحدها به‌خصوص آنهایی که در دستگاه ستادی در استان‌ها مشغول به کار هستند، از جمله این مشاغل است. فروزنده گفت: از نیروهای قراردادی که تمایل داشته باشند در شهرهایی که دولت نیاز به نیرو دارد بروند، دعوت می‌کنیم که در این امر مشارکت کنند، چرا که با برگزاری یک آزمون داخلی آنها تبدیل به نیروهای پیمانی می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها