رئیس‌جمهور گفت: وزارت اطلاعات مهم‌ترین رکن اطلاعاتی کشور و پشتیبان مردم است. به گزارش مهر، محمود احمدی‌نژاد روز گذشته در جمع وزیر، معاونان و کارکنان وزارت اطلاعات، وجود سیستم منسجم و مقتدر اطلاعاتی را تضمین‌کننده امنیت و منافع ملی کشور دانست و تاکید کرد در وزارت اطلاعات مسائل ملی بایستی با نگاه کلان پیگیری شود.وی گفت: پایه تمامی تلاش‌ها و فعالیت‌های این وزارتخانه بر تقوا و ورع است و این فعالیت‌ها باید تضمین‌کننده اصول در تمامی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور باشد.
کد خبر: ۴۵۰۵۲۲

رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت و حساسیت وزارت اطلاعات گفت: فکر و نگاه وزارت اطلاعات باید به قله‌ها و افق‌های بلند باشد.رئیس شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به تحولات جهانی و بیداری اسلامی در منطقه خاطرنشان کرد: عمیق‌ترین و هوشمندانه‌ترین تحلیل‌ها باید در وزارت اطلاعات انجام شود و وزارت اطلاعات باید از تحولات به وجود آمده در منطقه جلوتر بوده و افق نگاهش جهانی باشد.

احمدی‌نژاد تهدیدات دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تا زنده هستیم، حسرت ذره‌ای عقب‌نشینی و سازش با مستکبران عالم را بر دل دشمنان خواهیم گذاشت.

در ابتدای این مراسم، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات نیز در سخنانی گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات وزارت اطلاعات و جهتگیری و رویکرد این وزارتخانه در حوزه‌های راهبردی، مقابله با تهاجم جاسوسی بیگانگان، فضای سایبری، بیداری اسلامی و تحولات منطقه و جهان، همکاری با جامعه اطلاعاتی کشور و چالش‌ها و تهدیدات امنیتی ارائه کرد.

سفر هیات آژانس ‌انرژی اتمی به ایران

در همین حال، فریدون عباسی، عضو دیگر دولت و معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی دیروز در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که سفر هیاتی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران ‌چه زمانی انجام می‌شود، گفت: فعلا زمان آن مشخص نشده و در آینده طبق مذاکرات زمان آن مشخص خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها