مجید بصیرت، مشاور فنی باشگاه سپاهان شرایط فعلی این باشگاه را خوب توصیف و ابراز امیدواری کرد تیمش با پیروزی بر استقلال، گام بلندی به سوی تکرار قهرمانی بردارد.
کد خبر: ۴۵۰۴۸۶

بصیرت که حدود دو دهه برای سپاهان به عنوان هافبک و مدافع میانی به میدان رفته و در سال‌های گذشته به عنوان مربی یا سرپرست در کادر فنی این تیم حضور داشته است ورود کرانچار به سپاهان را عاملی برای پایان تنش‌های این تیم و ایجاد آرامش و نظمی کم‌سابقه توصیف کرد و گفت: کرانچار مربی کاربلد و با اخلاقی است که از شخصیتی بسیار خوب برخورداراست. همین عامل باعث محبوبیت بالای او دربین بازیکنان سپاهان شده است، در چنین فضایی، بازیکنان با انگیزه و نظم بسیار به تمرین و آماده‌سازی خود می‌پردازند و ما را به کسب نتایجی بسیار خوب در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کرده‌اند.

بصیرت در مورد بازیکنان جذب یا جدا شده سپاهان در نیم فصل مسابقه‌ها گفت: فرزاد حاتمی و رجب‌زاده تنها بازیکنان جدا شده از تیم ما بودند که به ترتیب به تیم‌های تراکتورسازی و ملوان پیوسته‌اند و تنها بازیکن تازه به خدمت گرفته شده سپاهان یک مهاجم برزیلی است که عنوان آقای گلی لیگ کشور ارمنستان را در اختیار دارد. البته نیاز به جذب یک مهاجم گلزن، اولویت نخست ما در ترمیم و بازسازی تیم بوده است و در مورد سایر نقایص، کادر فنی با اتخاذ تدابیر مناسب به رفع آنها پرداخته است.

سرپرست چند سال اخیر سپاهان در مورد مسوولیت جدید خود گفت: من تمام عمر فوتبالی خود را در خدمت به سپاهان سپری کرده‌ام و برایم فرقی نمی‌کند در چه موقعیت و وضعیتی برای این باشگاه کار کنم. فعلا به عنوان مشاور فنی، شرایط بازی‌ها و تمرین‌های این تیم و حریفان را کاملا بررسی کرده و دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم.

بصیرت در مورد شرایط سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما تا شروع آن مسابقه‌ها به شرایط آرمانی می‌رسیم تا با اتکا بر حمایت هواداران خود، پا در راه قهرمانی بگذاریم.

مجید عباسقلی / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها