رئیس دانشگاه خلیج فارس از راه اندازی ساختمان دانشکده گاز و پتروشیمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: با همکاری وزارت نفت، ساختمان دانشکده گاز و پتروشیمی در دانشگاه خلیج فارس تاسیس شد.
کد خبر: ۴۵۰۱۴۸

حسن تاجیک اضافه کرد: با سرمایه گذاری مشترک شرکت ملی گاز و پتروشیمی و وزارت نفت، ساختمان دانشکده گاز و پتروشیمی در دانشگاه خلیج فارس با حضور وزیر نفت و 2 معاون وزیرعلوم افتتاح شد.

وی گفت: مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشکده دانشجو می پذیرند و با ساخت دانشکده گاز و پتروشیمی، تعداد دانشکده های دانشگاه خلیج فارس به عدد 7 رسید.

به گفته رئیس دانشگاه خلیج فارس طی چند سال اخیر خرید تجهیزات آزمایشگاهی برای این دانشکده توسط وزارت نفت به مبلغ 3 میلیون دلار خریداری شده یا در حال خرید است.

وی خاطر نشان کرد: به گفته مجری پروژه ساخت دانشکده گاز و پتروشیمی، این پروژه در سراسر کشور منحصر به فرد است و حداقل 400 سال عمر مفید دارد.

تاجیک اظهار داشت: با راه اندازی ساختمان این دانشکده، 12 هزار و 800 مترمربع به فضای کنونی دانشگاه خلیج فارس افزوده شد و دانشجویان رشته های گاز و پتروشیمی که در دانشکده مهندسی مشغول به تحصیل هستند به زودی به دانشکده گاز و پتروشیمی منتقل می شوند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها