عروس هندی که با مادرشوهرش اختلاف داشت، پس از مشاجره با او خودکشی کرد. ایندین اکسپرس نوشت: شیتال که با مادرشوهرش در 2طبقه مجزای یک ساختمان زندگی می‌کردند، پس از مشاجره با او به خانه خودش رفت و خودکشی کرد.
کد خبر: ۴۵۰۰۱۹

بنابراعلام پلیس بمبئی، مادرشوهر این زن پس از مشاجره با او و پیش از این که شیتال دست به خودکشی بزند، با پلیس تماس گرفت تا پلیس مشکل آنها را حل کند. طبق اعلام پلیس محلی، آنان در زمان وقوع خودکشی در ساختمان حضور داشتند و در حال آرام‌کردن مادرشوهر مقتول بودند.

به گفته پلیس، آنان پس از آرام‌کردن مادرشوهر شیتال به در منزل او رفتند، اما هر چه منتظر ماندند، کسی در را باز نکرد. ماموران پس از شکستن در ساختمان با جسد این زن که خود را از پنکه‌سقفی آویزان کرده ‌بود، روبه‌رو شدند./ ایسنا

سقوط خودرو به رودخانه یخی

بنابر اعلام پلیس ایالت یوتا آمریکا،‌ در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری و سقوط آن به داخل رودخانه یخی، رهگذران برای نجات سرنشینان آن به داخل رودخانه پریدند.

آسوشیتدپرس نوشت: طبق اعلام پلیس محلی این ایالت، راننده این خودرو هنگام ترمزگرفتن کنترل خودرو را از دست داد و لغزندگی جاده باعث سقوط آن به داخل رودخانه شد. رهگذران با دیدن این صحنه خود را به کنار رودخانه رساندند و داخل آب شدند تا به کمک یکدیگر خودرو را به بیرون رودخانه هل دهند.

یکی از رهگذران که برای نجات سرنشینان خودرو به داخل رودخانه پریده بود به آسوشیتدپرس گفت: راننده این خودرو همراه 2 فرزندش و دوست فرزندانش داخل خودرو بودند و در حالی که از ترس می‌لرزیدند، تلاش می‌کردند تا از خودرو خارج شوند، اما قادر به حرکت نبودند.

رهگذران پیش از رسیدن نیرو‌های امداد سرنشینان را با شکستن شیشه‌های خودرو بیرون کشیدند.

نیروهای امداد با اعلام این‌که هر 4 سرنشین خودرو زنده ماندند، یادآور شدند یکی از کودکان قادر به نفس‌کشیدن نبود که وی نیز نجات یافت./ ایسنا

تیراندازی در کالیفرنیا 4 قربانی گرفت

پلیس منطقه سن‌دیگو در ایالت کالیفرنیا از وقوع یک تیراندازی و کشته‌شدن 4 نفر در این منطقه خبر داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس محلی در پی اطلاع از ماجرای این تیراندازی به محل حادثه اعزام شد و جسد یک زن و 3 مرد را در محل وقوع جرم پیدا کرد.

پلیس، اعلام نظر درباره چگونگی مرگ این 4 نفر و ارتباط داشتن آنان با یکدیگر را به بررسی‌های بیشتر موکول کرد./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها