در جریان درگیری با اشراری که از مرز زابل قصد ورود به کشور را داشتند 137 کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۴۴۸۲۵۶

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس، امیر «احمد گراوند» در مورد جزییات درگیری های روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ماموران مرزبانی با اشرار اظهار داشت: عده ای از اشرار از هنگ مرزی زابل قصد ورود به کشور را داشتند که ماموران مرزبانی متوجه موضوع شده و در یک درگیری مسلحانه سه نفر از آنها را به هلاکت رسانده و دو نفر نیز مجروح شدند. ضمن اینکه اشرار با باقی گذاشتن 137 کیلو گرم مواد مخدر و یک جسد به داخل خاک افغانستان گریختند.

جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف بیش از هزار فشنگ «گرینف» و خودرو از اشرار در مرز سراوان خبر داد و افزود: ماموران در درگیری مسلحانه دیگری در مرز سراوان از ورود سه خودروی اشرار به کشور جلوگیری کردند.

وی از درگیری دیگر با اشرار در نوار مرزی نهبندان خبر داد و تاکید کرد: در این درگیری شش فرد مسلح که با دو دستگاه موتورسیکلت قصد ورود غیرمجاز به کشور را داشتند با اقدامات پیشگیرانه ماموران مرزبانی تعدادی از آنها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز به افغانستان متواری شدند.

گراوند با اشاره به کشف سلاح جنگی در غرب کشور گفت:ماموران مرزبانی با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود محموله سلاح جنگی از طریق نوار مرزی غرب کشور باخبر شدند. بلافاصله باانجام اقدامات عملیاتی نیروهای مرزبانی روز گذشته قاچاقچیان سلاح را در نهر عنبر آباد دهلران شناسایی کردند و با آنها درگیر شدند. افراد شرور هنگامیکه آتش نیروهای مرزبانی را سنگین دیدند با جا گذاشتن مقادیری سلاح به داخل کشور عراق متواری شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها