مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

قرارداد دنیزلی منطقی است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مبلغ قرارداد دنیزلی گفت: دنیزلی با ما کنار آمد، ایشان دوست داشت مبلغ اولی را که به ما پیشنهاد داده به او پرداخت شود اما با حضور من در ترکیه و نظرسنجی هواداران که ۷۲ درصد به دنیزلی رأی داده بودند مبلغ قراردادش پایین آمد و یک قرارداد منطقی برای امضا آماده است.
کد خبر: ۴۴۷۶۶۳

 محمد رویانیان در نشست خبری امروز باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا باید از شما خبرنگاران که تلاش و کوشش زیادی برای ورزش کشور به ویژه فوتبال انجام می‌دهید تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشم. امیدوارم خدا توفیق بدهد همه با هم کمک کنیم تا فوتبالی حرفه‌ای و اخلاق مدار را در ایران بسازیم و باعث پیشرفت فوتبال شویم. به این موضوع نزدیک هستیم و به کمک شما نیاز داریم تا خواسته‌هایمان محقق شود.

 وی تاکید کرد: خوشحالم که در پی خواست هواداران پرسپولیس، امروز در خدمت دنیزلی مربی با ارزش منطقه هستیم. دنیزلی را در آسیا و دنیا می‌شناسند. طبیعی بود از وقتی که مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس رأس کار آمده نگاه ویژه‌ای به تیم فوتبال داشته باشیم. متأسفانه آسیب‌هایی در ابتدای فصل داشتیم و همین موضوع باعث شد دچار مشکلاتی شویم و این مسئله همچنان همراه ما است.

 مدیرعامل باشگاه عنوان کرد: بعد از اینکه به پرسپولیس آمدم ۴۸ ساعت از حضورم در باشگاه نگذشته بود که از طریق سفارت ایران در ترکیه با دنیزلی وارد مذاکره شدم. ایشان به من قول داد در انتهای فصل به پرسپولیس بیاید اما من نمی‌توانستم زمانی که تیم نیاز به شوک داشت و تحولاتی باید در آن انجام می‌شد، بایستم.

 رویانیان افزود: به همین دلیل با مربیان بزرگ دنیا ارتباط برقرار کردم و خودتان دیدید که یکسری عکس در پی آن منتشر شد. با یکی دو مربی دیگر هم صحبت کرده بودم که اخلاقا صحیح نبود اسم آنها را بیاوریم. این مرحله گذشت تا به اصل ماجرا رسیدیم.

به ما الهام شده بود که دنیزلی می‌آید

 رویانیان خاطرنشان کرد: با گذشت تمام مراحل جرقه‌ای در وجود دنیزلی بارور شد. البته این موضوع به ما هم الهام شد موقعی که مجددا با ایشان ارتباط برقرار کردیم با استقبال گرم دنیزلی مواجه شدیم حتی من به احترام هواداران پرسپولیس به ترکیه رفتم و جلسه‌ای پرحجم با دنیزلی برگزار کردم. ایشان قول داد سریع جواب ما را بدهد که امروز می‌بینید با پاسخ مثبت به تهران آمده تا سکان هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

قرارداد دنیزلی منطقی است

 وی در خصوص مبلغ قرارداد دنیزلی گفت: من از ایشان تشکر می‌کنم علیرغم مبالغ بالایی که در برخی از سایت‌های خبری و رسانه‌ها اعلام شده دنیزلی با ما کنار آمد. ایشان دوست داشت مبلغ اولی را که به ما پیشنهاد داده به او پرداخت شود اما با حضور من در ترکیه و نظرسنجی هواداران که ۷۲ درصد به دنیزلی رأی داده بودند مبلغ قراردادش پایین آمد و یک قرارداد منطقی برای امضا آماده است. من از ایشان برای چندمین بار تشکر می‌کنم چون با دل خود به ایران و پرسپولیس آمد. دنیزلی از خودش گذشت تا در کنار قرمزپوشان باشد.

 مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: تشکر آخر من هم از همسر دنیزلی است. علیرغم سفر پرفشار تأخیر در فرودگاه ترکیه و تهران همسر دنیزلی برای اولین بار به ایران آمده که من به ایشان خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم به همراه دنیزلی در ایران راحت باشد. ما به دنبال این هستیم تا بسترهای لازم برای دنیزلی و همسرش در ایران مهیا شود تا بتواند به اهدافش برسد.

به گزارش سایت ورزش،  رویانیان در ادامه نشست خبری خود در خصوص رابطه باشگاه پرسپولیس و هواداران گفت: دیگر نماینده‌ای به نام لیدر نداریم و این مسائل مورد قبولمان نیست. از این به بعد روابط ما با هواداران از طریق افرادی که مشخص می‌شوند نزدیک‌تر خواهد شد. ما گذشته را قبول نداریم و افرادی را به زودی مشخص خواهیم کرد.

 وی گفت: در 22 بهمن یک جشنواره بزرگ را برگزار خواهیم کرد و با حضور هواداران میلیونی خود قرعه کشی بزرگی انجام خواهیم داد. از این بعد سعی خواهیم کرد روابط مان با هواداران‌ نزدیک‌تر‌ و بهتر باشد تا پرسپولیس با هوادارانش رابطه نزدیک داشته باشد. همان طور که می‌دانید در یک نظر سنجی استقبال گرمی از سوی هواداران دیدیم که این برای ما بسیار مناسب بود.

بازیکن ایرلندی در پرسپولیس

 رویانیان در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید کدام بازیکنان را به پرسپولیس می‌آورید و نام آنهایی که در رسانه‌ها مطرح شده درست است یا نه گفت: ما با برخی از بازیکنان در حال مذاکره هستیم اما بهتر است اسامی‌شان را اعلام نکنیم چرا که هم بازیکنان و هم تیم‌هایشان اذیت می‌شوند. آنچه که تاکنون قطعی شد جذب یک بازیکن ایرلندی است که اصالتی آفریقایی دارد. او برای تیمش در 26 بازی 22 گل زده و قد و قواره مناسبی دارد.

 وی ادامه داد: تاکنون هر اقدامی که انجام می‌دادیم قابل توجیه بود اما از امروز سرمربی ما دنیزلی است و بدون درخواست او کاری نمی‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها