‌ یک شهروند از قم: دلیل شوری و داشتن املاح زیاد آب قم چیست؟ چرا هنوز این مشکل مرتفع نشده است؟
کد خبر: ۴۴۷۱۱۵

شجاعی از قائم‌شهر: مربیان آموزشگاه‌های رانندگی مازندران به علت تورم بالا و درآمد پایین و همخوانی نداشتن دخل و خرج، دیگر انگیزه‌ای برای تعلیم شاگردان خود ندارند. چه کسی مسوول رسیدگی به این مشکلات است؟

یک شهروند از قیامدشت: ای کاش مسوولان ذیربط فکری برای رانندگان آژانسی که با این کمی سوخت، حجم ترافیک و درآمد کم و روبه‌رو هستند، می‌کردند.

حسینی از کرمانشاه: فضای سبز کنار رودخانه قره‌سوی کرمانشاه به علت طولانی شدن مراحل زیباسازی و مرمت از بین رفته است. از مسوولان شهری برای حل این معضل درخواست رسیدگی داریم.

یک شهروند از پاکدشت: جاده امام رضا(ع) از سمت پاکدشت به تهران دارای روکش آسفالت بسیار نامناسبی است. از مسوولان ذیربط درخواست مرمت این جاده را داریم.

مومنی از تهران: خیابان جانبازان غربی در منطقه 8 شهرداری بین خیابان‌های کرمان و اثنی‌عشری بعد از حفاری به حال خود رها شده و باعث آزار و اذیت رهگذران و خودروهای عبوری شده است. از مسوولان شهرداری می‌خواهیم چاره‌ای در این زمینه بیندیشند.

سلطانی از پاکدشت: مشترکان مخابرات قائم شهرستان پاکدشت قادر به گرفتن شماره‌های هوشمند نیستند، مسوولان ذیربط در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها