دنزل واشنگتن، بازیگر رنگین‌پوست سینما، این روزها مشغول بازی در فیلم «پرواز» است. این فیلم را رابرت زمه‌کیس کارگردانی می‌کند که بیشتر به‌عنوان فیلمساز محصولات فانتزی و علمی ـ تخیلی نوجوانانه شناخته شده است و بندرت به سراغ فیلم‌ها و موضوعات درام می‌رود.
کد خبر: ۴۴۶۶۵۱
 واشنگتن در تازه‌ترین کار سینمایی خود در نقش یک خلبان زبده بازی می‌کند که مردی فعال و پرکار است و هر هفته چند پرواز هوایی را کنترل و هدایت می‌کند. او در یکی از سفرهایش با مشکل سخت فنی روبه‌رو می‌شود،‌ ولی با موفقیت هواپیما را کنترل می‌کند و به زمین می‌نشاند. عمل قهرمانانه او مانع سقوط هواپیما و مرگ سرنشینان و مسافران آن می‌شود، اما زمانی که اعضای گروه تحقیق، تحقیقات خود را در ارتباط با خرابی هواپیما و به زمین نشستن اضطراری آن شروع می‌کنند، متوجه مسائلی می‌شوند که حکایت از دستکاری عمومی هواپیما و اطلاع قبلی این خلبان شجاع از سقوط آن می‌کند.

پرسشی که گروه تحقیق مطرح می‌کند این است که آیا خلبان واقعا یک قهرمان است که جان مسافران را از خطر مرگ حتمی نجات داده یا این که همه این اتفاقات توسط خود او هدایت شده است؟ واشنگتن که در پرواز نقشی متفاوت از فیلم‌ها و کارهای قبلی خود دارد، امید‌وار است این فیلم تازه، چهره جدیدی از وی به تماشاگران سینما ارائه کند. از این بازیگر ـ که بزودی درام دلهره‌آور و پلیسی «خانه امن» روی پرده سینماها خواهد رفت ـ هفته قبل درام خانوادگی «جان‌‌کیو» از سیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها