شیرهای سرگردان در تهران

محیط زیست:شهرداری پاسخ بدهد

پس از انتشار خبر سوال برانگیز پیدا شدن دو توله شیر سرگردان در تهران و در حالی که چشم همگان به توضیحات سازمان حفاظت محیط زیست دوخته شده بود رییس این سازمان اعلام کرد که شهرداری باید پاسخگوی حضور این دو قلاده شیر در خیابان های تهران باشد.
کد خبر: ۴۴۶۴۵۴

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اجتماعی روزنامه جام جم، محمدجواد محمدی زاده ظهر امروز به خبرنگاران گفت: مسئولیت حفاظت از حیات وحش در عرصه های طبیعی با سازمان محیط زیست است و مسئولیت سلامت آنها با سازمان دامپزشکی، این در حالی است که مسئولیت ساماندهی دام ها در حوزه شهرها نیز بر عهده شهرداری است برای همین شهرداری تهران باید پاسخ بدهد که این شیرها در تهران چه می کرده اند.

وی توضیح داد: این دو توله شیر، از نوع استوایی هستند و گفته می شود که به صورت قاچاق از مرز پاکستان وارد کشور شده اند ولی من این موضوع را تایید نمی کنم.

" ما حدس می زنیم که این توله ها به صورت قاچاق به تهران وارد شده اند. ماشین حمل آنها در راه دچار تصادف شده و این حیوانات رها شده اند."

محمدی زاده ادامه داد:  ما این حدس را هم زده ایم که صاحبان شیرهای بالغ که این توله ها را به دنیا آورده اند قادر به تامین هزینه های آنها نبوده اند و توله ها را در خیابان رها کرده اند.

مریم خباز – خبرنگار گروه جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها