مهدی فرجی ، مدیر شبکه یک سیما روز دوشنبه همراه جمعی از مدیران این شبکه از پشت صحنه سریال «راستش را بگو» تازه‌ترین تولید گروه فیلم و سریال این شبکه دیدار کرد.
کد خبر: ۴۴۶۳۹۷

این مجموعه که در 30 قسمت 30 دقیقه‌ای تهیه می‌شود با نگاهی تازه، داستان رزمنده‌ای را روایت می‌کند که زخم خورده از روزهای جنگ، اکنون در اتاق کنترل متروی تهران گویی جامعه و آدم‌های آن را زیر ذره‌بین گذاشته و از مانیتورهای آن اتاق، به تماشای شهر و ماجراهای ریز و درشت آن نشسته است.

به گزارش رسانه خبری شبکه یک سیما، در این دیدار بازدیدکنندگان شاهد برداشت صحنه مربوط به ایفای نقش حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی و دانیال عبادی در اتاق کنترل مترو در طبقه منفی 3 ساختمان این شرکت در چهارراه کالج بودند.

مدیر شبکه یک در دیدار با عوامل سازنده سریال با بیان این‌که «راستش را بگو» با نگاهی نو به روایت زندگی مردم پایتخت و روابط آنها تهیه می‌شود، گفت: پیام اصلی این سریال بیان مفاهیم اخلاقی و تشویق به راستگویی و انجام اعمال درست بر مبنای صداقت است که تاکنون گروه سازنده بخوبی از عهده ساخت این پیام برآمده‌اند.

در این سریال مجموعه‌ای از نام‌آشناترین بازیگران سینما و تلویزیون نقش‌آفرینی می‌کنند. حسن پورشیرازی(وحید مامور مترو)، نیوشا ضیغمی(خاتون)، آتیلا پسیانی(مسوول)، امیر آقایی(شهید چمران)، رویا تیموریان(آسیه)، دانیال عبادی(علیرضا)، مهدی سلوکی(دانیال)، ثریا قاسمی (مامان خورشید)، امیرکاوه آهنین‌‌جان، محمد عمرانی، علیرضا جلالی‌تبار و امیرحسین مدرس بازیگرانی هستند که در این اثر در نقش‌های مختلف ظاهر شده‌اند.

به جز این بازیگران دیگری چون الناز بهمنی‌زاده، اشکان اشتیاق، عباس جمشیدی، ایمان صفا، مهناز ایزدیار، شاپور کلهر، اصغر نقی‌زاده، نازآفرین کاظمی و امیر غفارمنش هم در این اثر هنرنمایی می‌کنند.

تاکنون بیش از 30 درصد تصویربرداری سریال «راستش را بگو» به کارگردانی محمدرضا آهنج و براساس متنی از مصطفی رستگاری در گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیما جلوی دوربین رفته است.

در ساخت این سریال سیدعلیرضا طباطبایی (مجری طرح)، سامان شعشعه (مدیر تولید)، فرشاد گل‌سفیدی (مدیر تصویربرداری)، محمد شیوندی (مدیر صدابرداری)، پیام حسین‌سوری (طراح صحنه و لباس)، ایمان امیدواری (طراح گریم)، فاطمه سعیدی (ناظر کیفی)، حسن احمدی (عکاس) و شکیل مظفری (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان) همکاری می‌کنند.

محمدرضا آهنج پیش​تر سریال‌هایی چون ملکوت، ستاره‌های سربی، معما و سایه آفتاب را برای شبکه‌های مختلف سیما کارگردانی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها