مرد روانپزشک برای این که بتواند در زمینه برج‌سازی در دبی فعالیت کند، از زنان و مردان پزشک کلاهبرداری می‌کرد. به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده اوایل آبان امسال با شکایت یک خانم دکتر داروساز از یک روانپزشک در دستور کار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۴۴۵۷۷۹

شاکی به پلیس گفت: یک روانپزشک به نام ناصر که چند سالی است او را می‌شناسم، ادعا کرد همراه اقوامشان در زمینه برج‌سازی در دبی فعالیت دارد.

شاکی اضافه کرد: مرد روانپزشک از من خواست در برج جدیدی که یکی از اقوامش می‌سازد، سرمایه‌گذاری کنم. پیشنهادش را پذیرفتم و 450 میلیون تومان به او پول پرداخت کردم. اما پس از آن دیگر از او خبری نشد.

پزشکان در دام مرد کلاهبردار

در پی این شکایت، تحقیقات آغاز شد تا این که یک زن و مرد پزشک نیز با حضور در پلیس آگاهی با طرح شکایاتی، عنوان کردند در دام یک روانپزشک گرفتار شده و میلیون‌ها تومان پول خود را از دست داده‌اند.

ماموران پاتوق‌های احتمالی متهم را زیرنظر گرفتند تا این که چند روز پیش آپارتمان محل سکونت وی را حوالی پل رومی شناسایی و وی را دستگیر کردند.

اعتراف روانپزشک شیاد

متهم با انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی در بازجویی گفت: یکی اقوامم که در دبی در زمینه برج‌سازی فعالیت دارد، از من خواست در پروژه او سرمایه‌گذاری کنم. چون پولی نداشتم، همکارانم را به بهانه سرمایه‌گذاری در برج‌سازی فریب دادم و از آنها کلاهبرداری کردم.

متهم اضافه کرد: می‌خواستم با این پول‌ها از کشور خارج شوم و در دبی سرمایه‌گذاری کنم.

سرهنگ استقامتی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران در این باره گفت: با اعتراف متهم به کلاهبرداری از 3 پزشک، وی با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه 6 تهران در زندان به سر می‌برد.

افرادی که در دام متهم گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت از او به پلیس آگاهی یا دادسرا مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها